Phillips 'nye' tripp trap stol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

quar20

mor_sabina skriver:

Hov hvor smart, kan det fåes i alle farver? Jeg har nemlig tænkt at lave noget lignende på lillebrors sorte (så selvfølgelig med grøn)

Ja ALLE farve.. og du kan også få noget med mønster på Det er mega smart..

Også er det møg billigt..! Mener det er 40cm bred og 2meter langt...!! For 50kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

Ja ALLE farve.. og du kan også få noget med mønster på Det er mega smart..

Også er det møg billigt..! Mener det er 40cm bred og 2meter langt...!! For 50kr..

Ej hvor fedt.. Bauhause here i come TAk for tippet søde

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Tror nu jeg får manden til dte når han kommer hjem fra norge igen. har ikke så meget energi lige for tiden.

Nicklas klare at bruge den smule jeg ejer

Øv ja man er så træt som gravid. Men nyd ham alene, snart er der to og dårlig samvittighed

Anmeld

8. marts 2011

quar20

mor_sabina skriver:

Ej hvor fedt.. Bauhause here i come TAk for tippet søde

hihi selv tak søde..

Du kan jo finde en masse skabeloner på nettet - jeg har bare printet det ud også tegnet efter.. - noget har jeg også selv lavet i frihånd osv - men det er rigtig nemt at arbejde med

Anmeld

8. marts 2011

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Øv ja man er så træt som gravid. Men nyd ham alene, snart er der to og dårlig samvittighed

Er også super glad for jeg er sygmeldt i 1 månede endnu så jeg kan bruge alt min energi på ham. har allerede dårlige samvittighed efter jeg var bundet til sengen så længe

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Er også super glad for jeg er sygmeldt i 1 månede endnu så jeg kan bruge alt min energi på ham. har allerede dårlige samvittighed efter jeg var bundet til sengen så længe

Ja men man kan jo ikke bruge det til noget. Uanset er man jo den bedste mor og de vil ikke bytte. Men tror den er svær at løbe fra, selvom jeg dog synes jeg begynder at få lidt bugt med den

Har du fået det bedre nu?

Anmeld

8. marts 2011

pussepige

Waaaw den er fed..

Anmeld

8. marts 2011

mor_sabina

quar20 skriver:

hihi selv tak søde..

Du kan jo finde en masse skabeloner på nettet - jeg har bare printet det ud også tegnet efter.. - noget har jeg også selv lavet i frihånd osv - men det er rigtig nemt at arbejde med

Ej hvor fint, dem må jeg se en dag så jeg kan få noget inspiration

Vi flytter i nyt hus her 1. maj så det er jo rent slaraffenland for den lille indretningsarkitekt i mig

Anmeld

8. marts 2011

quar20

mor_sabina skriver:

Ej hvor fint, dem må jeg se en dag så jeg kan få noget inspiration

Vi flytter i nyt hus her 1. maj så det er jo rent slaraffenland for den lille indretningsarkitekt i mig

UHHH spændende.. Skal se om jeg kan finde billederne jeg tog af dem.. Ja vi har omkring 5000billeder på computeren og nogle er IKKE sorteret..!!

Så skal jeg nok lige lave en tråd om det inde i kreativ.. Så kan du jo se hvad jeg har lavet

Anmeld

8. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.