Øv. Så gik det ikke som forventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Nemlig! Jeg burde være SÅ glad på deres vegne. Men jeg fik da sagt tillykke til en veninde fra min klasse der fik 7, det var før det gik op for mit at jeg havde fået 4.

Hvor er du altså sød. Ja, koldt vand i ansigtet - det er en enkelt opgave, den siger intet om mine evner helt generelt! Og der ved jeg jo at evnerne intet fejler. Så pyt! videre i livet!

Sådan  og æd så din pose chips færdig

Kunne ellers godt dyrke sådan en lige nu, men det må jeg ikke få længere. har lagt min kost om fra idag

Men det er nu ellers lækkert sådan en pose chips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Sådan  og æd så din pose chips færdig

Kunne ellers godt dyrke sådan en lige nu, men det må jeg ikke få længere. har lagt min kost om fra idag

Men det er nu ellers lækkert sådan en pose chips

Jeg er igang, jeg er igang!

Ohh, så skal jeg da ikke friste dig! Hvad med at skære nogle rodfrugter i stykker og ovnbage dem?? så gode som chips, hvis man da kan lide rødfrugter! Og held og lykke med det da! Det er vildt sejt gjort. Jeg er glad for at jeg kan spise en pose chips uden at det plager samvittigheden, fordi det ikke sætter sig 

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Jeg er igang, jeg er igang!

Ohh, så skal jeg da ikke friste dig! Hvad med at skære nogle rodfrugter i stykker og ovnbage dem?? så gode som chips, hvis man da kan lide rødfrugter! Og held og lykke med det da! Det er vildt sejt gjort. Jeg er glad for at jeg kan spise en pose chips uden at det plager samvittigheden, fordi det ikke sætter sig 

Nej for jeg kan ikke li rodfrugter hehe

Ja det må være skønt at det ikke sætter sig. jeg kunne også engang æde alt, men så fik jeg en stofskifte-sygdom som 14-årig, og så var det slut med det. Men jeg overlever da  jeg ved at hvis jeg spiser fornuftigt, så kan jeg også komme ned i vægt og holde den der. Og der skal jo også være plads til en pose chips i ny og næ, men så må jeg jo bare sørge for at min aftensmad den dag, ikke indeholder ret mange kallorier. Det handler jo om planlægning der. Jeg vil bare ikke op og veje det jeg engang gjorde. Jeg vejede 110 kilo...nu vejer jeg 85. Skal bare lige af med de forbaskede sidste 15 kilo.

Men nu vil jeg ikke spamme din tråd med mine vægtproblemer, selvom det nok er for sent nu hehe

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Nej for jeg kan ikke li rodfrugter hehe

Ja det må være skønt at det ikke sætter sig. jeg kunne også engang æde alt, men så fik jeg en stofskifte-sygdom som 14-årig, og så var det slut med det. Men jeg overlever da  jeg ved at hvis jeg spiser fornuftigt, så kan jeg også komme ned i vægt og holde den der. Og der skal jo også være plads til en pose chips i ny og næ, men så må jeg jo bare sørge for at min aftensmad den dag, ikke indeholder ret mange kallorier. Det handler jo om planlægning der. Jeg vil bare ikke op og veje det jeg engang gjorde. Jeg vejede 110 kilo...nu vejer jeg 85. Skal bare lige af med de forbaskede sidste 15 kilo.

Men nu vil jeg ikke spamme din tråd med mine vægtproblemer, selvom det nok er for sent nu hehe

I al hemmelighed så gav jeg dig et tip til noget jeg heller ikke kan lide - faktisk kan jeg ikke fordragte f.eks. ovnbagte rodfrugter 

Det er super lækkert! Ej, hvor træls, men ja - det hedder vel bare alt med måde. Men det er da super flot at du er kommet så langt ned! Det er da et flot i sig selv, selvom du måske mangler 15 kg Og jeg synes jo også at der skal være plads til lidt usundt i ny og næ, så er det jo fint at du kan gøre det på den måde

ORRRRRK, jeg sidder alene hjemme med min pose chips - selv en samtale om overvægt er fantastisk i kedsomheden

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

I al hemmelighed så gav jeg dig et tip til noget jeg heller ikke kan lide - faktisk kan jeg ikke fordragte f.eks. ovnbagte rodfrugter 

Det er super lækkert! Ej, hvor træls, men ja - det hedder vel bare alt med måde. Men det er da super flot at du er kommet så langt ned! Det er da et flot i sig selv, selvom du måske mangler 15 kg Og jeg synes jo også at der skal være plads til lidt usundt i ny og næ, så er det jo fint at du kan gøre det på den måde

ORRRRRK, jeg sidder alene hjemme med min pose chips - selv en samtale om overvægt er fantastisk i kedsomheden

Haha kender godt det der med at kede sig. Jeg keder mig hver aften, når jeg sidder mutters alene

Nok derfor mit liv er herinde om aftenen  

Hmm hvordan skal man så tilberede de rodfrugter? Skal man bare krydre dem?

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Haha kender godt det der med at kede sig. Jeg keder mig hver aften, når jeg sidder mutters alene

Nok derfor mit liv er herinde om aftenen  

Hmm hvordan skal man så tilberede de rodfrugter? Skal man bare krydre dem?

hvad skulle vi gøre uden internettet?! Ej, det her er et særtilfælde, vi har terminsprøver denne uge, men jeg har først en igen onsdag, så jeg har fri i morgen, og kan være længe oppe. Ellers snorksov jeg for en time siden!

http://www.femina.dk/Mad/Forretter/0946-Rodfrugtchips-med-hvidloegsdip.aspx

Jeg fandt den her opskrift på nettet lige nu Det er meget simpelt! 

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

hvad skulle vi gøre uden internettet?! Ej, det her er et særtilfælde, vi har terminsprøver denne uge, men jeg har først en igen onsdag, så jeg har fri i morgen, og kan være længe oppe. Ellers snorksov jeg for en time siden!

http://www.femina.dk/Mad/Forretter/0946-Rodfrugtchips-med-hvidloegsdip.aspx

Jeg fandt den her opskrift på nettet lige nu Det er meget simpelt! 

Ok jeg må prøve den engang, og se om jeg bedre kan lide det. Sidst jeg fik rodfrugter, købte jeg sådan en frostpose med det, og jeg kunne bare ikke li det  der var kartofler i blandingen, så jeg endte med at høste kartoflerne fra, og kun spise dem

Ja internettet er en fantastisk opfindelse....mærkeligt nok, så føler man ikke man er helt så meget alene hjemme, når man skriver løs herinde hehe

Jeg kommer altid alt for sent i seng, selvom jeg skal tidligt op. Men jeg kan jo også bare sove, når Mark er sendt i skole

Held og lykke med termins-prøverne

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ok jeg må prøve den engang, og se om jeg bedre kan lide det. Sidst jeg fik rodfrugter, købte jeg sådan en frostpose med det, og jeg kunne bare ikke li det  der var kartofler i blandingen, så jeg endte med at høste kartoflerne fra, og kun spise dem

Ja internettet er en fantastisk opfindelse....mærkeligt nok, så føler man ikke man er helt så meget alene hjemme, når man skriver løs herinde hehe

Jeg kommer altid alt for sent i seng, selvom jeg skal tidligt op. Men jeg kan jo også bare sove, når Mark er sendt i skole

Held og lykke med termins-prøverne

Uha, sådan en blanding køber min kære moder en gang i mellem, og ja - kartoflerne er fine! Men resten er bare så kraftigt i smagen, synes jeg! Godt move, kun at spise kartoflerne!

Sådan har jeg det nemlig også, hvis ikke det var for denne samtale (og dovenskab) så var jeg nok daffet i seng for lææængst! Ej, hvor snyd, at du bare kan gå ind og boble videre  Det er det jeg bruger mine frikvarterer til... Ej. Hehe.

Tusinde tak skal du have!  Jeg mangler kun en, nemlig spansk. Men den skal nok gå! I denne prøve er jeg glad for et 4-tal! Vi har nemlig haft fire forskellige lærere, så mit hold og jeg er cirka på 2.g niveau, men bliver bedømt ud fra 3.g niveau, så det er en barsk omgang!
Ej, jeg må hellere i seng nu.... Eller... ind og se tv under dynen! Hæhæ. Kan du sove sove godt, når du kommer så langt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.