Carina1977 skriver:
Ok jeg må prøve den engang, og se om jeg bedre kan lide det. Sidst jeg fik rodfrugter, købte jeg sådan en frostpose med det, og jeg kunne bare ikke li det
der var kartofler i blandingen, så jeg endte med at høste kartoflerne fra, og kun spise dem 
Ja internettet er en fantastisk opfindelse....mærkeligt nok, så føler man ikke man er helt så meget alene hjemme, når man skriver løs herinde hehe 
Jeg kommer altid alt for sent i seng, selvom jeg skal tidligt op. Men jeg kan jo også bare sove, når Mark er sendt i skole 
Held og lykke med termins-prøverne 
Uha, sådan en blanding køber min kære moder en gang i mellem, og ja - kartoflerne er fine! Men resten er bare så kraftigt i smagen, synes jeg! Godt move, kun at spise kartoflerne! 
Sådan har jeg det nemlig også, hvis ikke det var for denne samtale (og dovenskab) så var jeg nok daffet i seng for lææængst! Ej, hvor snyd, at du bare kan gå ind og boble videre
Det er det jeg bruger mine frikvarterer til... Ej. Hehe.
Tusinde tak skal du have!
Jeg mangler kun en, nemlig spansk. Men den skal nok gå! I denne prøve er jeg glad for et 4-tal! Vi har nemlig haft fire forskellige lærere, så mit hold og jeg er cirka på 2.g niveau, men bliver bedømt ud fra 3.g niveau, så det er en barsk omgang!
Ej, jeg må hellere i seng nu.... Eller... ind og se tv under dynen! Hæhæ. Kan du sove sove godt, når du kommer så langt!
Anmeld