Øv. Så gik det ikke som forventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
47 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Dinna88

Hm. Sidder og er en smule skuffet!

Jeg skrev i decemer studieretningsprojekt, da jeg går i 3.g på STX. Jeg valgte at skrive i fagene engelsk og psykologi, hvor jeg skulle analysere (min stærke side) en bog og så kigge på bogen ud fra udviklingspsykologien (Forholdsvis nemt!)

Men.... Jeg fik kun 4  Jeg brugte to uger på det skidt og mente faktisk selv at det i hvert fald var et 7-tal! Problemet er kontakten mellem mine lærer og jeg. Den var ikke skide god, da den ene mener at man skal klare det HELE selv og der er kun ET svar på ALT og punktum. Behøver jeg at sige at hun dominerede vejledningerne? Min anden lærer er SUPER sød og giver mig 7 og 10 "til daglig", så jeg ved ikke helt hvad der er gået galt her - vi snakkede meget sammen om opgaven, men...?

Ja, jeg sidder og er lidt sur og skuffet. Karakteren tæller dobbelt og så får jeg et sølle 4-tal  Jeg ved godt at 4 faktisk er en HELT fin karakter, men jeg drømte i nat at jeg fik 12. Der er jo en grund til at det er min studieretningsfag - det er det jeg kan, det er det jeg er god til mht. skolen. Jeg skal have fat i mine lærere og høre hvad der er gået galt  Er skide skuffet over mig selv lige nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, for det tager jo ikke din skuffelse væk.

Men et kæmpe kram, vil jeg i hvert fald sende din vej

Anmeld

7. marts 2011

twinny

puhhhaaaa. jeg var også skuffet, da jeg fik min karakter her i jan.

Jeg manglede en del kritik af min kilder...

Men så ved hva man skal gøre bedre til næste gang...

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Rose <3 skriver:

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, for det tager jo ikke din skuffelse væk.

Men et kæmpe kram, vil jeg i hvert fald sende din vej

Tak skal du have  Nej, skuffelsen aftager nok bare med tiden. Det er bare SÅ dumt at få sådan en karakter til en eksamen man VED man kan gøre det godt i, frem for hvis nervøsitet måske ødelægger de kommende eksamener. Æv æv æv.

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

puhhhaaaa. jeg var også skuffet, da jeg fik min karakter her i jan.

Jeg manglede en del kritik af min kilder...

Men så ved hva man skal gøre bedre til næste gang...

Æv æv, ja, så gokker man sgu sig selv i hovedet, hvis man ved hvad man gar gjort forkert og ved at man kan gøre det bedre! 

Jeg har desværre kun fået karakteren, så jeg ved ikke hvad jeg har gjort galt  Det irriterer mig! Og jeg kan ikke "gøre det bedre næste gang" da det var den afsluttende, skriftlige opgave i AT. Ak og ve! Det gik godt i "prøven" til den i 2.g, men det hjælper mig ikke nu  

Anmeld

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

Dinna88 skriver:

Tak skal du have  Nej, skuffelsen aftager nok bare med tiden. Det er bare SÅ dumt at få sådan en karakter til en eksamen man VED man kan gøre det godt i, frem for hvis nervøsitet måske ødelægger de kommende eksamener. Æv æv æv.

Ja men det er jo slet ikke sikkert at du bliver nervøs til de kommende eksamner.... -Måske kan din gode lære sætte de ord på hvad der skete, ¨så du får vished.

Anmeld

7. marts 2011

twinny

Dinna88 skriver:

Æv æv, ja, så gokker man sgu sig selv i hovedet, hvis man ved hvad man gar gjort forkert og ved at man kan gøre det bedre! 

Jeg har desværre kun fået karakteren, så jeg ved ikke hvad jeg har gjort galt  Det irriterer mig! Og jeg kan ikke "gøre det bedre næste gang" da det var den afsluttende, skriftlige opgave i AT. Ak og ve! Det gik godt i "prøven" til den i 2.g, men det hjælper mig ikke nu  

Nej det ved jeg godt. Men jeg tænker også hvis du skal på uni. Så er det en god forbedrelse til det...

Du skal da helt sikkert spørger din lærer. Det var dælme også mærkeligt, de ikk har sagt noget. Vi fik det afvide, da vi fik karakteren.

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Rose <3 skriver:

Ja men det er jo slet ikke sikkert at du bliver nervøs til de kommende eksamner.... -Måske kan din gode lære sætte de ord på hvad der skete, ¨så du får vished.

Nej, det håber jeg i hvert fald ikke  Men jeg er dog så heldig at det ikke ser ud til at jeg skal bruge mit snit til noget - jeg har nemlig en del der skal rettes op på! Matematik og fysik er ikke min stærke side, jeg er sådan en lille hippie humanist, som min lærer kaldte mig i dag, så har lige nogle meget dårlige karakterer fra de fag der skal gøres god for  Dumme almene fag, hehe!

Men ja - og så håber jeg at det er noget hvor jeg tænker: "Shit, det havde jeg jo ikke chance for at have gjort bedre," så jeg kan leve med mit 4-tal 

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Sådan noget er så øv.
Så du får lige et trøsteknus.
Det lyder da ellers som et kolosalt spændende emne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

Nej det ved jeg godt. Men jeg tænker også hvis du skal på uni. Så er det en god forbedrelse til det...

Du skal da helt sikkert spørger din lærer. Det var dælme også mærkeligt, de ikk har sagt noget. Vi fik det afvide, da vi fik karakteren.

Jep, det er det jo! Som det ser ud nu skal jeg på handelshøjskolen - potato/potato  Men det er sandt. Jeg skal jo heller ikke tage det så tungt, det er bare gym!

Jamen, det er sådan at karaktererne blev frigivet på nettet, så der er KUN den, og intet andet. Når vi alle får vores beviser, så kan vi også få opgaven tilbage, som så indeholder diverse rettelser og kommentarer. Men der er lang tid til sommer! Men heldigvis er det evalueringstid, så mon ikke jeg lige kan snige det ind der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.