Hm. Sidder og er en smule skuffet!
Jeg skrev i decemer studieretningsprojekt, da jeg går i 3.g på STX. Jeg valgte at skrive i fagene engelsk og psykologi, hvor jeg skulle analysere (min stærke side) en bog og så kigge på bogen ud fra udviklingspsykologien (Forholdsvis nemt!)
Men.... Jeg fik kun 4
Jeg brugte to uger på det skidt og mente faktisk selv at det i hvert fald var et 7-tal! Problemet er kontakten mellem mine lærer og jeg. Den var ikke skide god, da den ene mener at man skal klare det HELE selv og der er kun ET svar på ALT og punktum. Behøver jeg at sige at hun dominerede vejledningerne? Min anden lærer er SUPER sød og giver mig 7 og 10 "til daglig", så jeg ved ikke helt hvad der er gået galt her - vi snakkede meget sammen om opgaven, men...?
Ja, jeg sidder og er lidt sur og skuffet. Karakteren tæller dobbelt og så får jeg et sølle 4-tal
Jeg ved godt at 4 faktisk er en HELT fin karakter, men jeg drømte i nat at jeg fik 12. Der er jo en grund til at det er min studieretningsfag - det er det jeg kan, det er det jeg er god til mht. skolen. Jeg skal have fat i mine lærere og høre hvad der er gået galt
Er skide skuffet over mig selv lige nu.
Anmeld