Dinna88 skriver:
Eeej, det kan jeg godt forstå var som et slag i ansigtet, når du var vant til noget helt andet!
Æv, hvor må det have været træls lige når man står i det.
Det er præcis det samme her. Et 4-tal er bare.. Ak og ve, i forhold til hvad jeg plejer at få.
Hm, mener det svarer til 7. Det er en ok præstation, men med en del væsentlige mangler (min bare numse, jeg synes virkelig min opgave var fyldstgørende - nok ikke 12, men i hver fald 7. Ja, det er liiige lidt bitter pigebarn der kommer frem i mig sådan hver halve time
)
Det er da klart at man bliver skuffet, det er da kun menneskeligt 
Grunden til at jeg fik så lav en karakter, var at jeg åbenbart havde misforstået opgaven. den skulle have været lavet som en slags opslags-bog til, når man som udvekslingsstudent skulle til Japan. Så jeg skulle have lavet en masse mindre afsnit med overskrifter, men jeg havde lavet større afsnit og ikke alt for mange overskrifter. Når man misforstår en opgave, trækker det bare rigtig meget ned, også selvom de ved, at man faktisk ved, hvad man skriver om. Man bruger rigtig lang tid på at ærgre sig.....men jeg ved du kommer over på den anden side af det igen, og får det ok med det 
Anmeld