Jeg undrer mig lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Nalle

Eva. skriver:

Ja, det er en meget ung side... men det er jo klart...er du feks inde på netbaby der er det en helt anden gr. af kvinder...men den side er jo også ældre...

Jeg synes ikke rigtigt baby er det samme som for et år siden, lidt trist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Måske fordi den 15 årige vi har nu, har oplevet nogle ting på lige fod med os andre?
Ja, jeg ved ikke.
Og skal da sige, at jeg er da glad for, at jeg ikke har oplevet det med den anden, for så var jeg da nok blevet ret vred
Det er da utroligt synd, hvis hun er blevet jaget ud blot pga sin alder.

På lige fod med os andre??

Synes bare det skal være alderen der afgør om man skal være herinde, (netop ubegrænset) og ikke hvem man kender

Anmeld

7. marts 2011

Aves.

Nalle skriver:

Jeg synes ikke rigtigt baby er det samme som for et år siden, lidt trist

Hvordan tænker du.. log hvorfor tror du det har ændret sig...?

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

Jeg har set nogle brugere som er 16år og hvor der står et eller andet med at de prøver at blive gravide og min egen personlige holdning til det er at det er noget andet de mangler i deres liv. Jeg kan mærke at jeg tager afstand til det. Jeg kan ikke helt forholde mig til at alt går op i baby og at blive gravid for så unge piger.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har set nogle brugere som er 16år og hvor der står et eller andet med at de prøver at blive gravide og min egen personlige holdning til det er at det er noget andet de mangler i deres liv. Jeg kan mærke at jeg tager afstand til det. Jeg kan ikke helt forholde mig til at alt går op i baby og at blive gravid for så unge piger.

Enig.. For mig at se, er det et BARN der føder en baby!!

Som 15årige burde man gå op i alt andet end graviditet.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Enig.. For mig at se, er det et BARN der føder en baby!!

Som 15årige burde man gå op i alt andet end graviditet.

Ja sådan har jeg det også. Og jeg tror at hvis man søger en baby så tidligt er det noget andet man mangler i sit liv!

Anmeld

7. marts 2011

wamse

Jeg ser intet problem i at 15-16 årige er her inde, men synes måske heller ikke siden er optimal for en fx 12 årig. 

Jeg har på intet tidpunkt oplevet, at en 15 årige er jagtet ud af siden, og har heller ikke oplevelsen af, at nogen på samme alder er her, fordi de kender nogen andre brugere, og at alderen derfor ikke er et problem. 

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

På lige fod med os andre??

Synes bare det skal være alderen der afgør om man skal være herinde, (netop ubegrænset) og ikke hvem man kender

Øhh..den forstod jeg ikke??
Eller også forstod du ikke hvad jeg mente
Jeg snakker da slet ikke om, at man kender andre, gør jeg

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øhh..den forstod jeg ikke??
Eller også forstod du ikke hvad jeg mente
Jeg snakker da slet ikke om, at man kender andre, gør jeg

Nej det snakker jeg

Det er det jeg mener med indlægget

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej det snakker jeg

Det er det jeg mener med indlægget

Man kan vel ikke undgå, at lære andre at kende efterhånden som man er herinde, men det har vel intet med alder at gøre...eller mener du, at de meget unge er herinde fordi de kender nogen, som på forhånd tager dem med herind eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.