Jeg undrer mig lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.308 visninger
50 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Okay jeg har undret mig over noget et stykke tid..

Der er jo ingen aldersbegrænsning herinde og nogle aktive brugere er 14-15-16 år. Det er brugere man ser meget og som har mange på vennelisten. Fair nok, det skal slet ikke genere mig.

Så er det jeg begynder at undre mig..For et stykke tid siden var der børn herinde (samme aldersgruppe som længere oppe) og der var ramaskrig herinde! Der skulle bare ikke være børn helt ned til 12 år fordi de ikke havde noget med babyer at gøre og der er sexdebatter

Hvad er forskellen lige? Nu er der nogen der er meget aktive og tydeligvis kender andre herinde, men alderen er den samme

Jeg kan ikke forstå hvordan det hænger sammen..For noget tid siden var der pludselig en bruger (som ikke engang var ret aktiv) på 12 år. Denne gang er det brugere på 15-16 år og der er slet ikke noget der

Jeg har tilladt anonyme svar og det er som sagt ikke noget det får mit pis i kog, jeg undrer mig bare bigtime..Så ingen negativitet vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym

Hehe, jeg har hørt snak om den undren, om at det er internt hvem der er her osv. Om det er sandt ved jeg ikke - altså er nogle er her, selvom andre ikke mener det er korrekt, fordi der er kontakter.

Ja, selv ved jeg nu ikke hvor grænsen går.. Har jeg slet ikke taget stilling til.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hehe, jeg har hørt snak om den undren, om at det er internt hvem der er her osv. Om det er sandt ved jeg ikke - altså er nogle er her, selvom andre ikke mener det er korrekt, fordi der er kontakter.

Ja, selv ved jeg nu ikke hvor grænsen går.. Har jeg slet ikke taget stilling til.

Lige nøjagtig det jeg ikke turde skrive!

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

jeg synes d a der er stor forskel på en 12-årig og en 15-16 årig!

Den eneste meget unge jeg kendet til herinde hedder valkyrien så vidt jeg husker, men det er mit indtryk hun primært er her pga kageklubben

Anmeld

7. marts 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Okay jeg har undret mig over noget et stykke tid..

Der er jo ingen aldersbegrænsning herinde og nogle aktive brugere er 14-15-16 år. Det er brugere man ser meget og som har mange på vennelisten. Fair nok, det skal slet ikke genere mig.

Så er det jeg begynder at undre mig..For et stykke tid siden var der børn herinde (samme aldersgruppe som længere oppe) og der var ramaskrig herinde! Der skulle bare ikke være børn helt ned til 12 år fordi de ikke havde noget med babyer at gøre og der er sexdebatter

Hvad er forskellen lige? Nu er der nogen der er meget aktive og tydeligvis kender andre herinde, men alderen er den samme

Jeg kan ikke forstå hvordan det hænger sammen..For noget tid siden var der pludselig en bruger (som ikke engang var ret aktiv) på 12 år. Denne gang er det brugere på 15-16 år og der er slet ikke noget der

Jeg har tilladt anonyme svar og det er som sagt ikke noget det får mit pis i kog, jeg undrer mig bare bigtime..Så ingen negativitet vel?

Man kan jo ikke forbyde 15årige at bruge siden.... De kan jo bare oprette sig med en anden alder... Og desuden, så er det jo en sandhed, at der findes en del 15-16årige som rent faktisk er forældre... Om man synes det er godt eller skidt.. Og skal de så ikke også have lov til at gøre nytte af alle de gode råd, der er at finde på denne side? 

Anmeld

7. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Umiddelbart har vi kun én rigtig aktiv bruger på 15 år herinde, som åbent har erklæret at hun er her pga kageklubben Det er jo fint. Desuden er der stor forskel på modenhedsniveau hos midt-teenagere og hvis de søger 'voksent' selskab, er det måske fordi de mangler noget hos deres jævnaldrende.

Mht aldersgrænse har vi haft det oppe og vende i staff, da vi har haft lidt problemer med 'artoagtige' børn, der bare lavede lidt fjolleri herinde.

Men generalt synets jeg ikke vi har noget problem med lidt unge piger også

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Lige nøjagtig det jeg ikke turde skrive!

Men som sagt så ved jeg intet om det, og ja, har heller ikke tænkt over det med en alderbegrænsning. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Umiddelbart har vi kun én rigtig aktiv bruger på 15 år herinde, som åbent har erklæret at hun er her pga kageklubben Det er jo fint. Desuden er der stor forskel på modenhedsniveau hos midt-teenagere og hvis de søger 'voksent' selskab, er det måske fordi de mangler noget hos deres jævnaldrende.

Mht aldersgrænse har vi haft det oppe og vende i staff, da vi har haft lidt problemer med 'artoagtige' børn, der bare lavede lidt fjolleri herinde.

Men generalt synets jeg ikke vi har noget problem med lidt unge piger også

Det var nok det svar jeg manglede. Jeg undrer mig stadig fordi jeg synes der burde være en aldersbegrænsning, og ikke bare tage efter modenhed og hvem man kender herinde Det synes jeg altså giver et lidt dårligt indtryk af siden. Kan huske en pige på 15 for nogle måneder siden der slettede sig fordi hun fik kommentarer om at hun var for ung..Nu er alderen tilladt

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

jeg synes d a der er stor forskel på en 12-årig og en 15-16 årig!

Den eneste meget unge jeg kendet til herinde hedder valkyrien så vidt jeg husker, men det er mit indtryk hun primært er her pga kageklubben

Men er det ikke lidt synd at en pige for nogle måneder siden slettede sig fordi der tydeligvis blev gjort opmærksom på hendes alder og så gælder det ikke nu? Hun var 15..

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Anonym skriver:

Men er det ikke lidt synd at en pige for nogle måneder siden slettede sig fordi der tydeligvis blev gjort opmærksom på hendes alder og så gælder det ikke nu? Hun var 15..

hende har jeg ikke hørt om - går ikke lige op i hvor gamle folk er herinde ¨

Tror du ikke det handler om hvad de giver udtryk for er grunden til de er her?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.