Jeg undrer mig lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Tror du fejltolker mit indlæg lidt

Jeg synes jo netop også at alle skal være her. Det jeg tænkte på, er at nogle 15 årige må være her og andre ikke må. Det er det indtryk jeg har fået..(Alderen er bare et eksempel)

Ja, self. virker det lidt underligt.

Jeg har egentligt ikke hørt om nogle der ikke måtte være her.

Men måske burde man sætte en aldersgrænse at man skal være 15 og opefter. Det svare jo til ''buksemyndigheden''.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Aves.

Nalle skriver:

Det er også det indtryk jeg har fået af siden, at det meget er, dem der prøver at blive gravide, er gravide og dem med " små " børn

Ja, det er en meget ung side... men det er jo klart...er du feks inde på netbaby der er det en helt anden gr. af kvinder...men den side er jo også ældre...

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Jamen, siden er vel sådan en før, under efter børneside...jeg er vel næsten for gammel og med for store børn..

Jeg har så lavet en lukket gruppe for alle os over 30 og som måske har lidt andre problematikker inde på livet og en anden måde at se verden på. Det synes jeg der var et behov for og det har andre gamle koner medgivet mig i.

Så nogle som Jer der er ældre end os har børn der næsten eller er voksne, har skisme også lov til at være her... 

I er ikke for gamle til at være her... 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Så nogle som Jer der er ældre end os har børn der næsten eller er voksne, har skisme også lov til at være her... 

I er ikke for gamle til at være her... 

I min verden er ingen for gamle eller for unge

Der skal bare ikke være forskel i hvert fald!

Anmeld

7. marts 2011

millesofie

Anonym skriver:

Okay jeg har undret mig over noget et stykke tid..

Der er jo ingen aldersbegrænsning herinde og nogle aktive brugere er 14-15-16 år. Det er brugere man ser meget og som har mange på vennelisten. Fair nok, det skal slet ikke genere mig.

Så er det jeg begynder at undre mig..For et stykke tid siden var der børn herinde (samme aldersgruppe som længere oppe) og der var ramaskrig herinde! Der skulle bare ikke være børn helt ned til 12 år fordi de ikke havde noget med babyer at gøre og der er sexdebatter

Hvad er forskellen lige? Nu er der nogen der er meget aktive og tydeligvis kender andre herinde, men alderen er den samme

Jeg kan ikke forstå hvordan det hænger sammen..For noget tid siden var der pludselig en bruger (som ikke engang var ret aktiv) på 12 år. Denne gang er det brugere på 15-16 år og der er slet ikke noget der

Jeg har tilladt anonyme svar og det er som sagt ikke noget det får mit pis i kog, jeg undrer mig bare bigtime..Så ingen negativitet vel?

ved ikke hvad min holning til dette emne er men jeg ved at hvis man profil søger kommer der en del op under 15 år og ikke alle er lige seriøse

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

I min verden er ingen for gamle eller for unge

Der skal bare ikke være forskel i hvert fald!

Du formulerede det nok lige en tand bedre end mig... 

Egentlig også det jeg vil prøve at sige... 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym

Znuzke skriver:

Der er andre brugere, som er ældre end 15 år, som jeg synes virker mere barnlige og hvor jeg tydeligt mærker at jeg er temmelig meget ældre. 

Ikke ts:

Helt enig

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Kan huske, at da jeg begyndte at skrive herinde, spurgte jeg forsigtigt om jeg måtte være med, på trods af at jeg er over 50 og bedstemor..også selvom min den yngste er 13..og jeg husker da tydeligt at det samstemmende svar var, at selvfølgelig måtte jeg da det.
Og jeg har elsket dette sted for sin mangfoldighed og accept af andre lige siden.

Jeg tror, at man amputerer sig selv, hvis man laver restriktioner på alder.
Nogle 14 årige er utroligt modne, med en adfærd som en 30 årig, andre 20 årige eller ældre opfører sig som børnehavebørn.
Det er sindet og ikke fødselsdatoen, der afgør et menneskes alder.
Og kan folk generelt ikke opføre sig ordentligt uanset om de er 12 eller 50, så er det ud af vagten, så enkelt er det.
At der så ind imellem er nogle, der kommer forbi og pjatter er ikke til at undgå, ligesom vi ikke kan undgå underlige mænd eller spammere.
Det er den pris vi må betale for at kunne rumme så mange som muligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kan huske, at da jeg begyndte at skrive herinde, spurgte jeg forsigtigt om jeg måtte være med, på trods af at jeg er over 50 og bedstemor..også selvom min den yngste er 13..og jeg husker da tydeligt at det samstemmende svar var, at selvfølgelig måtte jeg da det.
Og jeg har elsket dette sted for sin mangfoldighed og accept af andre lige siden.

Jeg tror, at man amputerer sig selv, hvis man laver restriktioner på alder.
Nogle 14 årige er utroligt modne, med en adfærd som en 30 årig, andre 20 årige eller ældre opfører sig som børnehavebørn.
Det er sindet og ikke fødselsdatoen, der afgør et menneskes alder.
Og kan folk generelt ikke opføre sig ordentligt uanset om de er 12 eller 50, så er det ud af vagten, så enkelt er det.
At der så ind imellem er nogle, der kommer forbi og pjatter er ikke til at undgå, ligesom vi ikke kan undgå underlige mænd eller spammere.
Det er den pris vi må betale for at kunne rumme så mange som muligt.

Kærligst
Sussie

Før du kom herind, var der en 15 årig der opførte sig helt pænt og faktisk var rimelig passiv. Hun følte sig jaget ud.

Nu er der 15 årige herinde som godt må være her.

Det er det jeg ikke forstår.

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Før du kom herind, var der en 15 årig der opførte sig helt pænt og faktisk var rimelig passiv. Hun følte sig jaget ud.

Nu er der 15 årige herinde som godt må være her.

Det er det jeg ikke forstår.

Måske fordi den 15 årige vi har nu, har oplevet nogle ting på lige fod med os andre?
Ja, jeg ved ikke.
Og skal da sige, at jeg er da glad for, at jeg ikke har oplevet det med den anden, for så var jeg da nok blevet ret vred
Det er da utroligt synd, hvis hun er blevet jaget ud blot pga sin alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.