Jeg undrer mig lidt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Synes at hvis de opfører sig ordenligt er det da iorden for der ER jo os meget unge forældre, og er man/eller skal man blive forældre, så ved man os hvad sex er og debatter som måske ikke er børnevenlige.. Men ved nu ikke hvor mange på 12 som venter barn,  sker , men sjældent. Man kunne måske sætte grænsen til 15? Eller igen helt lade det være frit, bare folk opfører sig ordenligt.

Var selv gravid som 16 årig og fødte som 17 årig.

Dengang var jeg godt nok ikke bruger her inde, men på andre forums, og ved da at der er mange i den alder som venter barn eller er blevet forældre som ville sætte stor pris på den viden og de spørgsmål man kan få besvaret, det gør dem klogere på den opgave de har for sig, og de kan tackle de forskellige situationer langt bedre ved at vende forskellige ting med dem som er  i et forum. Så tror da at de ekstremt unge forældre ville være kede af at blive lukket ude fra disse sider bare pga alderen , da man som sagt kan lære mange ting fra andre forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

ekzunz

Jeg brokkede mig højlydt dengang en 12 årig deltog i debatten. Jeg kan slet ikke se hvad de skal herinde, og jeg har store børn herhjemme, og baby.dk er mit frirum, så gider jeg ikke også børn herinde.

Nu er der så Valkyrien som er 15-16 år.  Jeg indrømmer at jeg i starten var meget skeptisk, men hun virker jo meget mere moden, og jeg tænker faktisk ikke over hendes alder længere. Hvis man skal være herinde i så ung en alder, så skal brugeren selv være meget bevidst om sin unge alder, i forhold til visse debatter, og det synes jeg bestemt at jeg oplever med Valkyrien.

Der er andre brugere, som er ældre end 15 år, som jeg synes virker mere barnlige og hvor jeg tydeligt mærker at jeg er temmelig meget ældre. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

hende har jeg ikke hørt om - går ikke lige op i hvor gamle folk er herinde ¨

Tror du ikke det handler om hvad de giver udtryk for er grunden til de er her?

Det er også helt i orden med mig og jo, det betyder nok meget..

Forstod bare ikke at det skulle være så tydelig forskel..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

**C** skriver:

Synes at hvis de opfører sig ordenligt er det da iorden for der ER jo os meget unge forældre, og er man/eller skal man blive forældre, så ved man os hvad sex er og debatter som måske ikke er børnevenlige.. Men ved nu ikke hvor mange på 12 som venter barn,  sker , men sjældent. Man kunne måske sætte grænsen til 15? Eller igen helt lade det være frit, bare folk opfører sig ordenligt.

Var selv gravid som 16 årig og fødte som 17 årig.

Dengang var jeg godt nok ikke bruger her inde, men på andre forums, og ved da at der er mange i den alder som venter barn eller er blevet forældre som ville sætte stor pris på den viden og de spørgsmål man kan få besvaret, det gør dem klogere på den opgave de har for sig, og de kan tackle de forskellige situationer langt bedre ved at vende forskellige ting med dem som er  i et forum. Så tror da at de ekstremt unge forældre ville være kede af at blive lukket ude fra disse sider bare pga alderen , da man som sagt kan lære mange ting fra andre forældre.

Nemlig jeg tænker også at der skal være en tydelig grænse eller alle er velkomne Man skal ud pga dårlig opførsel og ikke alder! Der skal i hvert fald ikke være forskel på folk..

Anmeld

7. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Okay jeg har undret mig over noget et stykke tid..

Der er jo ingen aldersbegrænsning herinde og nogle aktive brugere er 14-15-16 år. Det er brugere man ser meget og som har mange på vennelisten. Fair nok, det skal slet ikke genere mig.

Så er det jeg begynder at undre mig..For et stykke tid siden var der børn herinde (samme aldersgruppe som længere oppe) og der var ramaskrig herinde! Der skulle bare ikke være børn helt ned til 12 år fordi de ikke havde noget med babyer at gøre og der er sexdebatter

Hvad er forskellen lige? Nu er der nogen der er meget aktive og tydeligvis kender andre herinde, men alderen er den samme

Jeg kan ikke forstå hvordan det hænger sammen..For noget tid siden var der pludselig en bruger (som ikke engang var ret aktiv) på 12 år. Denne gang er det brugere på 15-16 år og der er slet ikke noget der

Jeg har tilladt anonyme svar og det er som sagt ikke noget det får mit pis i kog, jeg undrer mig bare bigtime..Så ingen negativitet vel?

Jamen, siden er vel sådan en før, under efter børneside...jeg er vel næsten for gammel og med for store børn..

Jeg har så lavet en lukket gruppe for alle os over 30 og som måske har lidt andre problematikker inde på livet og en anden måde at se verden på. Det synes jeg der var et behov for og det har andre gamle koner medgivet mig i.

Anmeld

7. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Nemlig jeg tænker også at der skal være en tydelig grænse eller alle er velkomne Man skal ud pga dårlig opførsel og ikke alder! Der skal i hvert fald ikke være forskel på folk..

NEMLIG !

Anmeld

7. marts 2011

Stumpen

Jamen en aldersgrænse vil jo ikke ændre noget -så lyver man jo bare om sit fødselsår.. Hvor mange er der ikke under aldersgrænsen inde på fb???

Har før set og været med i debatter, hvor unge piger skriver og giver svar tilbage som passer til deres modenhed og jeg må erkende at jeg går udenom debatter der laves af disse, ligeså vel som andre går uden om rygedebatter, fedmedebatter-, ung mor-debatter, mavebilleder, testspørgsmål osv... Man bestemmer jo selv hvilke debatter man trykker sig ind på...

Ang. personen du snakker om som slettede sig, så aner jeg intet om dette...

Anmeld

7. marts 2011

Nalle

Jamen, siden er vel sådan en før, under efter børneside...jeg er vel næsten for gammel og med for store børn..

Jeg har så lavet en lukket gruppe for alle os over 30 og som måske har lidt andre problematikker inde på livet og en anden måde at se verden på. Det synes jeg der var et behov for og det har andre gamle koner medgivet mig i.

Det er også det indtryk jeg har fået af siden, at det meget er, dem der prøver at blive gravide, er gravide og dem med " små " børn

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg er 16, og har et barn.

Jeg synes da bestemt kun det er fair at jeg også måtte være herinde, da jeg også kan bruge råd til så mange ting omkring en lille. Det kan i der er ældre end mig jo også.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jeg er 16, og har et barn.

Jeg synes da bestemt kun det er fair at jeg også måtte være herinde, da jeg også kan bruge råd til så mange ting omkring en lille. Det kan i der er ældre end mig jo også.

Tror du fejltolker mit indlæg lidt

Jeg synes jo netop også at alle skal være her. Det jeg tænkte på, er at nogle 15 årige må være her og andre ikke må. Det er det indtryk jeg har fået..(Alderen er bare et eksempel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.