Carina1977 skriver:
Ok nu er jeg ikke den der smører mig voldsomt med diverse cremer, og når det endelig er, så er det de parfumefri fra matas. kan ikke tåle parfume, så det bruger jeg heller ikke. kosmetik bruger jeg kun, hvis jeg skal i byen. Jeg drikker meget emget sjældent alkohol...sidst jeg gjorde det, var for 8 mdr. siden 
Mad hmm....hvordan ved man om det er fyldt med kemikalier? Medicin jahh, det har jeg jo taget en del i forbindelse med min sygdom, og det kan man jo ikke rigtig gøre noget ved. Men jeg tog meget sjældent medicin indtil for 4 år siden. Så tjaa har da i hvert fald gjort det bedste jeg kunne for min søn. Jeg tror også man skal lade være med at tænke alt for meget på det, for så ender man da med kun at bekymre sig. Gjort er gjort....og det kan jo ikke ændre på. men klart man bør tænke på i fremtiden, hvad man fylder sin krop med. Nogen ting kan man så bare ikke undgå, men så må man jo minimere det, så godt man kan 
Tak for din uddybelse 
Økologisk og svanemærkede varer er et godt bud til at undgå at få unødige kemikalier.
Dernæst spise fornuft, ikke rovfisk hver dag osv. For vi er jo udsatte i den forstand, at hvis de farlige ting først kommer i vores vand (som er det samme vand bare genbrugt fra jordens begyndelse - det freaker mig altid lidt ud at tænke på det!- så er vi i knibe!
Men jo ikke bruge staniol og ja følge div. miljøvenlige og kostråd 
Og nej med din sygdom er der ikke meget du kan gøre ved lige den del af medicinen og fred være med det. Men der er meget andet du kan vælge at gøre 
Og mht. cremer så er det også parabener som er med på den liste. Så igen svanemærkede osv
Så er du good to go!
Anmeld