Fostre bliver "forurenet" af deres mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Skouboe

Carina1977 skriver:

Ok det vil jeg kigge efter.

Ja jeg synes nemlig at staniol er rigtig smart. Hvordan dælen pakker man ellers maden ind? Jeg går udfra at film ikke er bedre overhovedet?

Jeg bruger kun staniol til min søns madpakke, men kan bare ikke se, hvordan jeg ellers skal pakke det ind. hvad gør i andre?

Jeg har investeret i en madkasse af metal og inden i den pakker jeg maden ind i de der "madpapir" man kan købe. Når jeg så har fyldt maden i, tager jeg et stykke køkkenrulle og krøller løst samen, så det fylder resten så maden ikke rasler rundt i den. På den måde har Freja også noget at tørre fingre i når hun har spist (noget hun går meget op i i øjeblikket )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

<3

Carina1977 skriver:

Ok det vil jeg kigge efter.

Ja jeg synes nemlig at staniol er rigtig smart. Hvordan dælen pakker man ellers maden ind? Jeg går udfra at film ikke er bedre overhovedet?

Jeg bruger kun staniol til min søns madpakke, men kan bare ikke se, hvordan jeg ellers skal pakke det ind. hvad gør i andre?

Tusindfryd madpakkepapir (svanemærket) og dermed også uden de fedtafvisende stoffer i den alm. madpakkepapir som er mistænkt for at være med til at skabe ADHD.

Og så husholdningsfilm. Som jeg ikke har hørt noget om fra IMS.

Anmeld

7. marts 2011

<3

Skouboe skriver:

Jeg har investeret i en madkasse af metal og inden i den pakker jeg maden ind i de der "madpapir" man kan købe. Når jeg så har fyldt maden i, tager jeg et stykke køkkenrulle og krøller løst samen, så det fylder resten så maden ikke rasler rundt i den. På den måde har Freja også noget at tørre fingre i når hun har spist (noget hun går meget op i i øjeblikket )

Jep det samme her. Madkasse, madpapir(svanemærket) og så fylder op med grønt og papir.

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

Skouboe skriver:

Godt forslag....tak  

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Han siger jo netop, at det har vi ikke en jordisk chance for at selektere fordi, der intet står om de farlige stoffer nogen steder.

Så i virkeligheden har vi altså ikke noget valg...vi må bare tage imod det meste og give det videre til vore børn

Det lyder da godt nok ikke særligt opmuntrende

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Det lyder da godt nok ikke særligt opmuntrende

Nej, vel...øvøv!

Anmeld

8. marts 2011

Tulle28

Kirle skriver:

Ja WHO anbefaler det til især til kvinder i 3. og 4. verdenslande...
Tror at anbefalingen herhjemme er fuldt amning til enten 4 eller 6mdr og så regner man lidt med at man stopper inden 1år?

Jeg ammede selv til min søn var 17mdr og fik MANGE kommentarer både positive og negative fra han var omkring 10-11mdr

Jep ved hvad du mener.... Ammer stadigvæk min datter som er 11½ måned og får konstant kommentarer som "du stopper når hun er 1 år ikke? Ellers kommer jeg altså efter dig!" og "nu er det vel også på tide at stoppe med det amning"... Folk har sååååå travlt 

Anmeld

8. marts 2011

Tulle28

Kirle skriver:

Ja WHO anbefaler det til især til kvinder i 3. og 4. verdenslande...
Tror at anbefalingen herhjemme er fuldt amning til enten 4 eller 6mdr og så regner man lidt med at man stopper inden 1år?

Jeg ammede selv til min søn var 17mdr og fik MANGE kommentarer både positive og negative fra han var omkring 10-11mdr

Men - WHO anbefaler nu stadigvæk fuldamning i 6 mdr. og delvis amning indtil 2 år, ikke bare i u-lande, men verden over! nedenstående artikel er fra d. 15. januar 2011 - det må vel siges at være de seneste anbefalinger.

http://www.who.int/mediacentre/news/statements/2011/breastfeeding_20110115/en/

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

faktisk burde alle kvinder så malke modermælk ud, efter de er stoppet med at amme.... det burde da gøre at mange affaldsstoffer forsvandt...

Anmeld

8. marts 2011

Tulle28

Ni-ko-li-ne skriver:

faktisk burde alle kvinder så malke modermælk ud, efter de er stoppet med at amme.... det burde da gøre at mange affaldsstoffer forsvandt...

Ja nu du siger det Faktisk burde alle investere i en brystpumpe og sætte gang i mælkeproduktionen INDEN de bliver gravide! Så er man da sikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.