Fostre bliver "forurenet" af deres mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

det er rystende... jeg tænker ofte at det er rystende at der stadig benyttes pesticider i landbruget... det er rystende at mange svineavlere doper grisene med antibiotika...  man kan godt gør det mere attraktivt at dyrke økologisk.... og man kan sagtens forbyde flere skadelige stoffer...

men man gør det ikke, pga økonomi!

Helt enig! jo mere økologi jo mindre generel forurening!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

oo

SussieThyssen skriver:

Ohh den havde jeg ikke lige set

Jamen du har da helt ret, men altså han siger da ikke at amning skal forbydes, han siger jo netop, at forureningen og ændringerne af de giftige stoffer er det, der skal tages hånd om, sådan at man ikke kommer derhen hvor amning skal forbydes.

min frustration går jo netop også på, at ANDRE i den her tråd tror at løsningen er, at amning forbydes...

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Tjuhl skriver:

min frustration går jo netop også på, at ANDRE i den her tråd tror at løsningen er, at amning forbydes...

Hmm...ja...utroligt at man ikke bruger energien på at råbe de høje hatte op i EU

Anmeld

7. marts 2011

Christine

Tjuhl skriver:

Jeg synes altid der er enkelte der bruger enhver mulighed til at sætte spørgsmålstegn ved om amning er gavnligt, men forurening eller ej, så er det jo bevist at have mange positive effekter.

Desuden forstår jeg heller ikke hvor amning skal forbydes når der står i fosterstadiet også.. så skal graviditet også forbydes? Jeg synes det savner mening og det er jo stoffer som barnet bliver udsat for på et tidspunkt i sit liv ligemeget hvad. Så medmindre der er en direkte sammenhæng mellem amning og X bivirkning (og det mener jeg ikke man har påvist) så synes jeg det er lidt "farligt" at skælde ud på amning..

Anmeld

7. marts 2011

oo

SussieThyssen skriver:

Hmm...ja...utroligt at man ikke bruger energien på at råbe de høje hatte op i EU

hvad gør du selv?

Anmeld

7. marts 2011

oo

Christine skriver:

Jeg synes altid der er enkelte der bruger enhver mulighed til at sætte spørgsmålstegn ved om amning er gavnligt, men forurening eller ej, så er det jo bevist at have mange positive effekter.

Desuden forstår jeg heller ikke hvor amning skal forbydes når der står i fosterstadiet også.. så skal graviditet også forbydes? Jeg synes det savner mening og det er jo stoffer som barnet bliver udsat for på et tidspunkt i sit liv ligemeget hvad. Så medmindre der er en direkte sammenhæng mellem amning og X bivirkning (og det mener jeg ikke man har påvist) så synes jeg det er lidt "farligt" at skælde ud på amning..

jeg er helt enig!

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Tjuhl skriver:

hvad gør du selv?

Skriver om det når jeg har muligheden...hvad gør du?

Anmeld

7. marts 2011

oo

SussieThyssen skriver:

Skriver om det når jeg har muligheden...hvad gør du?

jeg stemmer fx på et parti som gør det bedste de kan for at råbe op om problemerne ved at være medlem af EU.

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Tjuhl skriver:

jeg stemmer fx på et parti som gør det bedste de kan for at råbe op om problemerne ved at være medlem af EU.

Ja..det er jo så også en af mulighederne, som jeg også går ind for at man skal gøre

Anmeld

7. marts 2011

oo

SussieThyssen skriver:

Ja..det er jo så også en af mulighederne, som jeg også går ind for at man skal gøre

men hvis jeg husker rigtigt fra de politiske debatter vi har haft herinde, så har du altid været tilhænger af partier der er meget EU-venlige - eller tager jeg fejl?

det er blot fordi jeg synes det er frygteligt dobbeltmoralsk at stemme og støtte op om politikere og politik som ikke er menneskevenligt og så bagefter brokke over hvordan verden ser ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.