Hvornår havde i jeres barn/børn passet ude første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

Annikaa

Okay, ja det ervist meget forskelligt.. :)

Nu tænkte jeg nok mest på en overnatning. Tror nu også sagtens at min mor og far ville kunen passe Sander allerede nu, for de har været her meget, og min mor tager ham tit når vi er inde hos dem.

Men kunne da godt snart tænke mig at komme i bio og ud og spise igen. Så måske går der ikke så længe.

Men ville altså ikke kunen tage i byen og drikke mig fuld, når jeg har sådan en lille en. Tænkt hvis der pludselig skete noget. Ved slet ikke om jeg nogen siden ville kunne drikke. jo, måske når de selv får børn, så kan jeg og bedstefar tage i byen igen ;)

Jeg Har sagt til min veninde som har meget hønemor over sig at jeg ville i hvertfald ikek blive som hun. Men er godt nok noget andet når man så står der med ansvart for en lille en.. Bork bork, kykkeligky... ;)

Nå, men tusin tak fordi i skrev

Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

D.B.L

Ella var små to måneder da hun blev passet første gang.

Jesper og jeg trængte til at komme lidt ud alene så vi fik Bedste og bedstefar til at tage Ella nogle timer mens vi tog ud og spiste. Vi tog på en restuarant rundt om hjørnet så vi kunne være hjemme på under 5 minutter hvis nu.

Vi endte med at være væk i små 4 timer og kom hjem som nyforelskede og Ella, Bedste og Bedstefar havde haft det lige så fantastisk.

Fra Ella var 8 mdr har hun på mine forældres opfordring været hos dem hver tirsdag til ren råhygge. Hun er nu knap 22 mdr og er det stadig. Det stopper nok først når hun engang skal i skole.

Hun overnattede første gang ude da hun var 7 mdr.

Anmeld

8. oktober 2008

A.

Annikaa skriver:

Hej

Så lige unge mødre her til aften.

Den ene mor, skulle i byen og derfor fik hun passet sin 2 mdr. gamle søn hos en moster.

Hvornår blev jeres passet ude første gang?

Sander bliver 6 uger i morgen onsdag, men kunne ikke lige forstillet mig at han allerede som 2 mdr. gammel, skulle passet ude. Har faktisk slet ikke tænkt over det før jeg så det i tv. Gad vide hvad "normalen" er?

Annika

jeg så det også..jeg synes at 2 mdr er for tidligt har en søn på 4 mdr og kun ikke drømme om han skulle passe bare fordi jeg skal på druk tur(?)
og så siger hende fra unge mødre "det er synd for ham" men alligevel ta´hun i byen..(?)

Anmeld

8. oktober 2008

tascia

hvis det er med overnatning så var min datter 14 mdr. og min søn på knap 14 mdr. har ikke prøvet det endnu!!

men de blir tit passer af farmor eller mormor

//Natascia

Anmeld

8. oktober 2008

eliasogmor

elias var 7 mdr han blev passet over nat..og det var fordi jeg skulle holde fødselsdag....og 14 dage før blev han passet allerførste gang, da jeg skulle til frisøren..og siden dengang er han blevet en gang mere ..så han er blevet passet 3 gange i løbet af sit korte liv.....

Anmeld

8. oktober 2008

Balderson

Min dreng er 9 uger nu og jeg kunne aldrig drømme om at få ham passet... Vi blev inviteret til min svigerinde's 30 års fødselsdag og fik meget bestemt at vide at det var uden børn.. Hvor på jeg spurte om det også galte en 7 ugers baby... Det gjorde det bestemt.. Ham kunne vi jo bare få passet.. Hmmmm, jeg kom så ikke til den fest og min mand gad sku heller ikke komme... Den dag Christian Julius skal passes skal det være af nogle han er tryk ved og jeg tror at der kommer til at gå lang tid før han bliver passet.. Desværre bor hans bedstemor langt væk og hans farmor skal bestemt ikke passe ham..

Anmeld

8. oktober 2008

Lulle25

Begge mine piger var store, min ældste pige var 9 mdr første gang jeg puttede hende ved mine forældre og sov hjemme ved dem, så var der da hun vågnede;)
Min lille pige er nu 14 mdr og er blevet passet 2 gange men det har begge gange forgået her, hvor vi var hjemme inden hun vågnede den 1. gang og nr. 2 gang kom vi hjem kl 9 om morgenen. Det er begge gange mine forældre der har passet dem begge.

Jeg kunne aldrig drømme om at lade nogen passe mine børn når de er 2 mdr. Dervil de jo bare have deres mor. Og tanken om vuggedød er der da også på det tidspunkt, jeg ville bebrejde dem der passede mit barn hvis det skete i deres varetægt, og det ville jeg heller ikke, så nej mine børn er altså store før de ser "det virkelige Liv"
Kram

Anmeld

8. oktober 2008

MorCamilla

Mikkel blev passet af andre udelukkende de første 4 dage af hans liv. Jeg måtte ikke røre ved ham eller have han ude af kuvøsen på mit bryst eller noget..

Men ud over det da vi så kom hjem fra sygehuset, tror jeg han var lige omkring 1 år da han sov ude første gang. men han blev "passet" løbende fra vi havde været hjemme ca 3 måneder, af bedstemor som gerne ville gå en tur med ham i barnevognen og lignende...

Anmeld

8. oktober 2008

pipsen

Bertram var omkring et halvt år, da han blev passet et par timer første gang af farmor (som er pædagog). Men hvor har vi det godt i Danmark. Min nabo, som er dagplejemor, har lige modtaget et barn på 6 uger, som nu skal starte der fuldtid. Moren er selvstændig og får derfor ikke en øre på barsel. Det er slet ikke noget særsyn at børn her i England bliver afleveret så tidligt. Jeg har fået et ganske andet syn på Danmark og fundet ud af, hvor gammeldags England faktisk er!
/Lena

Anmeld

8. oktober 2008

Sebastians Mor

Tror 5 - 6 mdr var sebastian første gang men det var ikke meget længe af gangen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.