Hvornår havde i jeres barn/børn passet ude første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
41 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Annikaa

Hej

Så lige unge mødre her til aften.

Den ene mor, skulle i byen og derfor fik hun passet sin 2 mdr. gamle søn hos en moster.

Hvornår blev jeres passet ude første gang?

Sander bliver 6 uger i morgen onsdag, men kunne ikke lige forstillet mig at han allerede som 2 mdr. gammel, skulle passet ude. Har faktisk slet ikke tænkt over det før jeg så det i tv. Gad vide hvad "normalen" er?

Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Honningblomst

Min nsøn var 9 mdr. første gang han blev passet af andre end hans forældre...det var i 1½ time hos hans mormor da jeg og hans far var i bio....de to andre kan jeg ikke lige huske..
Knus..

Anmeld

8. oktober 2008

Christinahr

Aia var to måneder da hun blev passet første gang - jeg tror bestemt ikke hun har taget skade;)

Anmeld

8. oktober 2008

Kvindemin

Jeg syntes også det er for tidligt, i hvertfald at overnatte ude, for de små.
Men en time eller to, gør da ikke noget.
Celina var også omkring de 9 mdr.
Men sådan er man jo så forskellige :)

(H)

Anmeld

8. oktober 2008

lonemus

Stefanie var vist ca. 2-3 mdr. gammel....hun blev passet 2 timer hos mormor, mens mor gik til kosmetolog :)

Hun sov faktisk det meste af tiden....:)

Alexander var 3-4 mdr gammel, da mormor passede både ham og storesøster i 2-3 timer, mens mor kørte til revisor. De hyggede sig gevaldigt :)

Ingen af mine børn har overnattet hos andre endnu, syntes ikke vi har behov for det.

Lone

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Mine drenge var gamle før de blev passet ude, men de skulle jo også beskyttes meget og Alexander havde ilt...

Og vi lå jo på sygehuset i 4 1/2 mdr. og så kom vi hjem, så tror faktisk at drengene var over et år før de blev passet ude, men de var meget ældre før de også overnattede...

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

pusling30

Min den store blev passet første gang da han var 3 md af mormor i et par timer så vi kunne tage i biffen.. min anden søn var 2 md første gang, og blev også passet af mormor i et par timer, den yngste var kun 1 md da han var nogle timer hos min mor, da hen skreg meget og havde kolik.. ..

Men alle 3 drenge er tæt knyttet til deres mormor og morfar..
Knus Anja

Anmeld

8. oktober 2008

moniquesmor

monique var 6mdr før hun blive passet ude.. ej passer ikke hun blive passe som 2mdr1½ time og puha det var hårdt:'(

Anmeld

8. oktober 2008

louise skov

Første gang Emma sov ude var hun ca 6 mdr,og det var ved mine forældre som hun stort set,ser hver dag,så det havde jeg det godt nok med,og hun sov også fra 21 til kl 9 næst morgen:D

Anmeld

8. oktober 2008

fam.4xc

Kommer an på hvad du mener med at blive passet ude......

Mine børn er aldrig blevet passet af andre end mormor og morfar og max et par timer hvis jeg har sku til frisør, tandlæge eller andet hvor far var på job og ik ku være hos dem imens...

De er 3 1/2 og 10 mdr.

I dag skal jeg i biffen med Caroline og mens går mormor tur med Catrine i barnevognen og så spiser vi frokost sammen bagefter ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.