mandlig dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Lone Jakobsen

anne2009 skriver:

Jeg har stemt nej.

Men hvis jeg havde en drenge barn, og hørte noget godt om han fra andre forældre, kunne jeg måske godt finde på det...

hvorfor ville du ikke ha en pige hos en mandlig dagpleje? men gerne en søn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ranarupta

ja så står jeg sørme i den situation at min bror er blevet så imponeret over mit arbejde at han selv overvejer at starte op som dagpleje. dog siger han at fordommene er mange, og at rigtig mange ikke ønsker deres børn hos en mandlig dagpleje. derfor:

Ja, hvis det går gennem kommunens Dagplejekontor.
Sådan har jeg det også med en kvindelig DP.

Jeg ville ikke, hvis det er som privat DP, hverken kvindelig el. mandlig.

Anmeld

10. marts 2011

Lone Jakobsen

Ranarupta skriver:

Ja, hvis det går gennem kommunens Dagplejekontor.
Sådan har jeg det også med en kvindelig DP.

Jeg ville ikke, hvis det er som privat DP, hverken kvindelig el. mandlig.

jeg forstår vist ikke helt... du vil gerne ha en mandlig hvis det er en kommunel, men ikke hvis det er en privat?

Anmeld

10. marts 2011

Ranarupta

nutche skriver:

jeg forstår vist ikke helt... du vil gerne ha en mandlig hvis det er en kommunel, men ikke hvis det er en privat?

Ja, altså jeg vil kun have en DP, gennem kommunen. Uanset kønnet.

Jeg føler, at der er en vis sikkerhed for, at personen er gennemtjekket, når der er kontrol med DP'en og selve arbejdet, der udføres.

Anmeld

10. marts 2011

Lone Jakobsen

Ranarupta skriver:

Ja, altså jeg vil kun have en DP, gennem kommunen. Uanset kønnet.

Jeg føler, at der er en vis sikkerhed for, at personen er gennemtjekket, når der er kontrol med DP'en og selve arbejdet, der udføres.

det er vist en holdning mange har

jeg kan så lige nævne at jeg idag har haft besøg af den kommunelle dagplejepædagog.... som netop fører tilsyn med private dagplejere. det er også her at forældre har mulighed for at ringe ind hvis de vil klage over noget med hensyn til den private dagpleje.

men nu fik jeg skiftet emne fra det som min tråd egentligt handlede om.... netop den mandlige dagpleje

Anmeld

10. marts 2011

B&J

bare han har det der skal til og børne har det godt og dejligt jamen hvorfor ikke en mand kan jo være lige så god som en kvinde

Anmeld

15. april 2011

Cstinne

nutche skriver:

ja så står jeg sørme i den situation at min bror er blevet så imponeret over mit arbejde at han selv overvejer at starte op som dagpleje. dog siger han at fordommene er mange, og at rigtig mange ikke ønsker deres børn hos en mandlig dagpleje. derfor:

Thomas eller?

Anmeld

16. april 2011

eElak

Samme kriterier som kvinderne - det afhænger af hvordan min fornemmelse er af den der skal passe mit barn. Så er kønnet sgu lige gyldigt... Faktisk kunne min knægt godt bruge at der var en mand, som kunne tumle ham rundt, da han er en rigtig dreng iblandt en masse tøser :-D

Anmeld

16. april 2011

Mor-til-asta-09

Ja det ville jeg bestemt.. Mænd kan gøre det ligeså godt som kvinderne... Ville ikke føle noget utilpas ved det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.