mandlig dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Mig med maven

jannebjerre skriver:

Har stemt måske...Men ved egentlig ikke hvorfor jeg er lidt forbeholden
Måske fordi jeg ikke rigtig tror på en mand ville kunne overskue alle de børn

Iiiii, ej undskyld, jeg kan bare godt få en lidt øv følelse i kroppen, når du skriver sådan. Det er trist for dig at de mænd du har omkring dig, giver dig grund til at tro, at der ikke findes mænd, der ville kunne klare rollen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

jannebjerre

Mig med maven skriver:

Iiiii, ej undskyld, jeg kan bare godt få en lidt øv følelse i kroppen, når du skriver sådan. Det er trist for dig at de mænd du har omkring dig, giver dig grund til at tro, at der ikke findes mænd, der ville kunne klare rollen...

Nej det var egentlig mest en joke...for som jeg skrev, ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg ikke ved om jeg kunne tænke mig en mandelig dagplejer
Det er jo derfor jeg har svaret måske...

Anmeld

6. marts 2011

Mig med maven

jannebjerre skriver:

Nej det var egentlig mest en joke...for som jeg skrev, ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg ikke ved om jeg kunne tænke mig en mandelig dagplejer
Det er jo derfor jeg har svaret måske...

Okai, ja det talte sprog er jo nemmere at forstå!

Anmeld

6. marts 2011

*A*

Diana... skriver:

Ja det ville jeg absolut. Jeg synes der er alt for lidt mandlige pædagoger. 

Anmeld

6. marts 2011

sarahb

Mig med maven skriver:

23-årig??? Jeg var uddannet pædagog da jeg var 21!

det er slet ikke fordi jeg ikke vil have en 23 årig, det var bare et eksempel.. Hvis man som 21, 23, 35, 50 årig har den rette kemi og kompetencer så er jeg åben for dagplejeren. Jeg stiller samme kriterier som hvis det var en mand, en 23 årig eller en 50 årig.
Forstår du?

Anmeld

6. marts 2011

LinLin

sarahb skriver:

Det afhænger af kemien og kompetencer. Og det gør det også med en kvinde.
Hvis du spurgte mig om jeg ville lade mit barn blive passet af en 23 årig så ville mig svar være det samme

Jeg var da 23 da jeg blev færdig som pædagog!

Anmeld

6. marts 2011

LinLin

Ja! Der er alt for få mænd inden for den "branche" - i min søns børnehave er der kun een

Anmeld

6. marts 2011

sarahb

DAs mor skriver:

Jeg var da 23 da jeg blev færdig som pædagog!

svaret kommer lige igen:
det er slet ikke fordi jeg ikke vil have en 23 årig, det var bare et eksempel.. Hvis man som 21, 23, 35, 50 årig har den rette kemi og kompetencer så er jeg åben for dagplejeren. Jeg stiller samme kriterier som hvis det var en mand, en 23 årig eller en 50 årig.
Forstår du?

Anmeld

6. marts 2011

LinLin

sarahb skriver:

svaret kommer lige igen:
Forstår du?

Havde ikke set du havde svaret en anden på næsten det samme spørgsmål

Men er enig - det vigtigtste er kemien og kompetencerne!

Anmeld

6. marts 2011

sarahb

DAs mor skriver:

Havde ikke set du havde svaret en anden på næsten det samme spørgsmål

Men er enig - det vigtigtste er kemien og kompetencerne!

lige præcis så er jeg ligeglad om det er en mand eller en på 23. Det er bare det jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.