Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jannebjerre skriver: Har stemt måske...Men ved egentlig ikke hvorfor jeg er lidt forbeholdenMåske fordi jeg ikke rigtig tror på en mand ville kunne overskue alle de børn
Har stemt måske...Men ved egentlig ikke hvorfor jeg er lidt forbeholdenMåske fordi jeg ikke rigtig tror på en mand ville kunne overskue alle de børn
Iiiii, ej undskyld, jeg kan bare godt få en lidt øv følelse i kroppen, når du skriver sådan. Det er trist for dig at de mænd du har omkring dig, giver dig grund til at tro, at der ikke findes mænd, der ville kunne klare rollen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mig med maven skriver: Iiiii, ej undskyld, jeg kan bare godt få en lidt øv følelse i kroppen, når du skriver sådan. Det er trist for dig at de mænd du har omkring dig, giver dig grund til at tro, at der ikke findes mænd, der ville kunne klare rollen...
jannebjerre skriver: Nej det var egentlig mest en joke...for som jeg skrev, ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg ikke ved om jeg kunne tænke mig en mandelig dagplejerDet er jo derfor jeg har svaret måske...
Nej det var egentlig mest en joke...for som jeg skrev, ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg ikke ved om jeg kunne tænke mig en mandelig dagplejerDet er jo derfor jeg har svaret måske...
Okai, ja det talte sprog er jo nemmere at forstå!
Diana... skriver: Ja det ville jeg absolut. Jeg synes der er alt for lidt mandlige pædagoger.
Ja det ville jeg absolut. Jeg synes der er alt for lidt mandlige pædagoger.
Mig med maven skriver: 23-årig??? Jeg var uddannet pædagog da jeg var 21!
23-årig??? Jeg var uddannet pædagog da jeg var 21!
sarahb skriver: Det afhænger af kemien og kompetencer. Og det gør det også med en kvinde.Hvis du spurgte mig om jeg ville lade mit barn blive passet af en 23 årig så ville mig svar være det samme
Det afhænger af kemien og kompetencer. Og det gør det også med en kvinde.Hvis du spurgte mig om jeg ville lade mit barn blive passet af en 23 årig så ville mig svar være det samme
Jeg var da 23 da jeg blev færdig som pædagog!
Ja! Der er alt for få mænd inden for den "branche" - i min søns børnehave er der kun een
DAs mor skriver: Jeg var da 23 da jeg blev færdig som pædagog!
sarahb skriver: svaret kommer lige igen:det er slet ikke fordi jeg ikke vil have en 23 årig, det var bare et eksempel.. Hvis man som 21, 23, 35, 50 årig har den rette kemi og kompetencer så er jeg åben for dagplejeren. Jeg stiller samme kriterier som hvis det var en mand, en 23 årig eller en 50 årig.Forstår du?
svaret kommer lige igen:det er slet ikke fordi jeg ikke vil have en 23 årig, det var bare et eksempel.. Hvis man som 21, 23, 35, 50 årig har den rette kemi og kompetencer så er jeg åben for dagplejeren. Jeg stiller samme kriterier som hvis det var en mand, en 23 årig eller en 50 årig.Forstår du?
Havde ikke set du havde svaret en anden på næsten det samme spørgsmål
Men er enig - det vigtigtste er kemien og kompetencerne!
DAs mor skriver: Havde ikke set du havde svaret en anden på næsten det samme spørgsmål Men er enig - det vigtigtste er kemien og kompetencerne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128