mandlig dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Corn

Hvis kemien var på plads, hovedsageligt mellem dagplejer og barn, så kunne dagplejen var kvinde/8mand, ung/gammel, gul/grøn osv....

Og med tre drenge, så synes jeg det er rigtig godt, men mere "maskulin" pasning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

SussieThyssen

nutche skriver:

ja så står jeg sørme i den situation at min bror er blevet så imponeret over mit arbejde at han selv overvejer at starte op som dagpleje. dog siger han at fordommene er mange, og at rigtig mange ikke ønsker deres børn hos en mandlig dagpleje. derfor:

Ja, det ville jeg da helt sikkert.
I Stenlille hvor jeg har boet i mange år, havde vi også en mandlig dagplejer (mon ikke han stadig er der??)
Og han skulle være super.
Et par af mine gamle venner, overvejede også at han skulle blive dagplejer. Hos dem var det nemlig farmand, der fik barsel m.v. for konen var ikke interesseret i at være hjemme. Hun fik børnene, han tog barslen.
Der er jo ikke mange af dem, men hatten af for de mænd, der har hjertet og viljen på rette sted.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. marts 2011

9510

Jeg ville ikke have noget problem med at have en mandlig dagplejer, hvis kemien var i orden,,,

Min dp mand går vinter fyret lige nu, så han deltager i pasningen af ungerne, og det går bare super godt,,, han giver den den lidt mere vilde side af livet og ungerne elsker det....

Anmeld

6. marts 2011

DLM

en mand kan vel være lige så god som en kvinde har en veninde hvis far var dp verdens sødeste mand og børnene var så glade for ham.

Anmeld

6. marts 2011

Lone Jakobsen

hvor er det super dejligt at læse alle de posetive svar. jeg vil nyde at fortælle min bror om det. så må vi se om han har modet til at kaste sig ud i det.

Anmeld

6. marts 2011

Fenja09

Har stemt JA - hvorfor ikke?

Det burde handle om kemi og om hvor god personen er til børn og ved børn - ikke om det er en mand eller kvinde.

Anmeld

6. marts 2011

Bondepigen

Mig med maven skriver:

Det er jo et bevis på at det ikke er pædagogen/dagplejen/farene der er syg, men kvinden. Hun burde blive straffet. HÅRDT!

Ja, men desværre bliver sådanne mennesker IKKE straffet, så i mine øjne er det ALT for nemt for andre at anklage nogen og ødelægge deres liv, uden at det får nogle konsekvenser for løgneren...

Så sørgeligt, men sandt...

Anmeld

6. marts 2011

Monica

Begge mine børn har gået i DP hos et ægtepar. Den store gik hos manden, var lidt skeptisk til at starte med,med det var over alt forventning.

Monica

Anmeld

6. marts 2011

4xGreve

nutche skriver:

ja så står jeg sørme i den situation at min bror er blevet så imponeret over mit arbejde at han selv overvejer at starte op som dagpleje. dog siger han at fordommene er mange, og at rigtig mange ikke ønsker deres børn hos en mandlig dagpleje. derfor:

kom til at stemme nej men JA det vil jeg da helt sikkert nyde at mit barn blev...

Anmeld

6. marts 2011

Pige2009

Har svaret Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.