mandlig dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Pige2009

Macaab skriver:

Hvis kemien var på plads, hovedsageligt mellem dagplejer og barn, så kunne dagplejen var kvinde/8mand, ung/gammel, gul/grøn osv....

Og med tre drenge, så synes jeg det er rigtig godt, men mere "maskulin" pasning

Lige min tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

<3

Jeg har fravalgt dagpleje fordi man bare aldrig ved hvad der foregår bag de 4 døre, men er utrolige glade for vores mandlige OG kvindelige pædagoger

Anmeld

6. marts 2011

CiSo

Ja jeg vil helt sikkert lade mit barn passe ved en mandlig dagplejer.. Som i andre siger, er det langt vigtigere med kemi, end hvilket køn personen er.

Så helt sikkert ja! Jeg syntes også der er alt for lidt mandelige pædagoger. 

Anmeld

6. marts 2011

Lone Jakobsen

æv så udlignede det sig lidt, og med kun 57% der klart siger ja.... tja... så er det ikke et resultat jeg får lyst til at give videre

Anmeld

6. marts 2011

Lone Jakobsen

til gengæld kan man sige at der kun er 9% der rent siger nej...og det er sørme posetivt

Anmeld

7. marts 2011

<3

nutche skriver:

til gengæld kan man sige at der kun er 9% der rent siger nej...og det er sørme posetivt

Og husk at de 9% jo sagtens kan være ligesom jeg mere et udtryk for at man fravælger dagpleje end en mandlig dagplejer

Anmeld

7. marts 2011

Mig med maven

sarahb skriver:

svaret kommer lige igen:
det er slet ikke fordi jeg ikke vil have en 23 årig, det var bare et eksempel.. Hvis man som 21, 23, 35, 50 årig har den rette kemi og kompetencer så er jeg åben for dagplejeren. Jeg stiller samme kriterier som hvis det var en mand, en 23 årig eller en 50 årig.
Forstår du?

Ja det gør jeg! Har samme holdning!

Anmeld

7. marts 2011

serinasmor

Jeg vil sige det afhænger af rigtig mange ting ... for det første hvis jeg skulle ud i privat pasning ville jeg absolut vælge én som jeg var helt sikker på , stolede på, hvor der var hentet børneattest, jeg havde mødt mindst 2 gange i pasningstiden(så man kan se hvordan det virkelig foregår) og som jeg var sikker på ville fortsætte i den tid vi ville have brug for pasning .... om det så var en mand eller en dame ville være mig ligegyldigt ...

havde jeg været enlig mor kan jeg se fordel i at det var en mandlig da der så ville være daglig mandlig kontakt til mit barn .. og en der tør tumle

Anmeld

9. marts 2011

anne2009

Jeg har stemt nej.

Men hvis jeg havde en drenge barn, og hørte noget godt om han fra andre forældre, kunne jeg måske godt finde på det...

Anmeld

9. marts 2011

klmf

Har stemt det sidste, det afhænger selvfølgelig af om jeg svinger godt med ham, så det er ikke anderledes end hvis det var en kvindelig dp. Nu vil jeg ikke så godt af med vores dp'er, men jeg ville synes det var fedt at Oliver blev passet af en mand! Han kan tidsnok blive omringet af kvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.