Alle de tråde hvor vi indirekte inddrager indvandredebatten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Pige2009

FrkT skriver:

Måske ikke. Arj jeg ved det virkelig ikke, er ikke særlig meget inde i sådan noget. Må melde pas 

Er jeg heller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

FrkT

Baagøe skriver:

Er jeg heller

Hehe 

Anmeld

6. marts 2011

N&J

Rose <3 skriver:

Nååh okay, er det fordi 3 gen. er omkring vores døtres alder?

Måske lidt ældre - de små klasser i skolen og nedefter..  i hvert fald hvis mine regneevner rækker..  

Anmeld

6. marts 2011

N&J

Zeus skriver:

De ér faktisk gået igang med at snakke om 3. generations indvandrerne  Det er i hvert fald et godt stykke tid siden, jeg hørte det første gang i fjernsynet...

Jeg har også hørt dem tale om 3 generationsindvandrer, men hvis jeg regner efter tror jeg ikke det kan være efterkommer fra dem, som kom hertil i 70'erne, men de er jo ikke de eneste der har indvandret til Danmark

Anmeld

6. marts 2011

N&J

Baagøe skriver:

Men statistikken tæller vel indvandrere og det er de srende vel som sådan ikke...

Der står i tallene derinde at det tæller indvandrer fra nordiske lande (norge, sverige osv.), men idet vi har fri bevægelses så tror jeg faktisk de bliver talt med når de er bosat her - ligesom en fra min klasse, der er engelsk statsborger, men har boet i Danmark siden hun var 15, men det kan jeg da lige undersøge ved lejlighed.. 

Anmeld

6. marts 2011

Pige2009

N&J skriver:

Der står i tallene derinde at det tæller indvandrer fra nordiske lande (norge, sverige osv.), men idet vi har fri bevægelses så tror jeg faktisk de bliver talt med når de er bosat her - ligesom en fra min klasse, der er engelsk statsborger, men har boet i Danmark siden hun var 15, men det kan jeg da lige undersøge ved lejlighed.. 

Det var egentlig også bare noget jeg tænkte over

Anmeld

6. marts 2011

SussieThyssen

FrkT skriver:

Hehe, tror du skal læse mit svar til et par andre tidligere i tråden 

Men jeg synes dog stadig det er nogle vildt interessante ting du stiller op i dit svar. Og det er ikke fordi jeg er uenig, for det er jeg ikke 

Jeg har skam læst det, efter jeg skrev mit svar, men mener stadig at det også gør sig gældende i tråden generelt.
Men jeg ville nu vente med at skrive yderligere, til jeg evt. havde hørt fra dig.
Og jeg er glad for at du, blot fik sagt tingene på en måde, som vi andre misforstod.
Så et knus herfra.

Anmeld

6. marts 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Som altid

Tak sveske

Anmeld

6. marts 2011

FrkT

SussieThyssen skriver:

Jeg har skam læst det, efter jeg skrev mit svar, men mener stadig at det også gør sig gældende i tråden generelt.
Men jeg ville nu vente med at skrive yderligere, til jeg evt. havde hørt fra dig.
Og jeg er glad for at du, blot fik sagt tingene på en måde, som vi andre misforstod.
Så et knus herfra.

Anmeld

6. marts 2011

N&J

Baagøe skriver:

Det var egentlig også bare noget jeg tænkte over

der stod i publikationen fra minsteriet at hvis man havde boet i landet i 2 år blev man medregnet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.