anbefal jeres by!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

LauraLW

Muffi<3 skriver:

Kom da til Hillerød ,, dejlig by , stille og rolig , gode muligheder for shopping , smukt ,  

åh ja, det ville være godt... prøver at kigge lidt på hvad der er af lejeboliger, men det er da ikke helt billigt (ja, vi er fattige og på røven hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

åh ja, det ville være godt... prøver at kigge lidt på hvad der er af lejeboliger, men det er da ikke helt billigt (ja, vi er fattige og på røven hehe)

Hva kan i ca sidde for pr md ??? 

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

Muffi<3 skriver:

Hva kan i ca sidde for pr md ??? 

ja det er lige det jeg sidder og overvejer.. vi bor pt i andelslejlighed, så man skal jo til at tænke helt anderledes. - Men nok ca 8-9000. Og det er bare et gæt, for vi har ikke regnet efter eller kigget på det...

Aner ikke hvad der egetlig er dyrt og billig når vi snakker leje...

Anmeld

5. marts 2011

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

ja det er lige det jeg sidder og overvejer.. vi bor pt i andelslejlighed, så man skal jo til at tænke helt anderledes. - Men nok ca 8-9000. Og det er bare et gæt, for vi har ikke regnet efter eller kigget på det...

Aner ikke hvad der egetlig er dyrt og billig når vi snakker leje...

Bliv skrevet op hos Boligview.dk   De har tit ledige lækre boliger i Hillerød ....   Der er som regel også altid noget ledigt i Jørgen Poulsens have mener jeg i sophienborg prøv at google

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

Muffi<3 skriver:

Bliv skrevet op hos Boligview.dk   De har tit ledige lækre boliger i Hillerød ....   Der er som regel også altid noget ledigt i Jørgen Poulsens have mener jeg i sophienborg prøv at google

ja det vil jeg gøre. Er det områder du vil anbefale? Kender ikke byen selv - ikke på den måde i hvert fald.

Anmeld

5. marts 2011

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

ja det vil jeg gøre. Er det områder du vil anbefale? Kender ikke byen selv - ikke på den måde i hvert fald.

Helt bestemt   Har selv boet i en af boligviews lejligheder tæt på sygehuset , dejligt og eftertragtet område og lækre lejligheder ,, Gav ca 9000 for 110 kvm en 4 værelses ... Sophienborg er et nyere område men også godt i den anden ende af Hillerød ,,, Østervang som en anden skrev om er ikke et område jeg vil bo i så det kan jeg ikke anbefale

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

ok tak :-)

Hiver lige fat i dig når og hvis etc - meget godt med en der kender de forskellige områder :-)

Muffi<3 skriver:

Helt bestemt   Har selv boet i en af boligviews lejligheder tæt på sygehuset , dejligt og eftertragtet område og lækre lejligheder ,, Gav ca 9000 for 110 kvm en 4 værelses ... Sophienborg er et nyere område men også godt i den anden ende af Hillerød ,,, Østervang som en anden skrev om er ikke et område jeg vil bo i så det kan jeg ikke anbefale

Anmeld

5. marts 2011

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

ok tak :-)

Hiver lige fat i dig når og hvis etc - meget godt med en der kender de forskellige områder :-)

Du er mere end velkommen   Elsker byen og har boet her hele mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.