anbefal jeres by!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.924 visninger
57 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

LauraLW

Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...

Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)

- det skal være børnevenligt
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)
- Man skal helst kunne cykle fra a til b
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

mulle7430

LauraLW skriver:

Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...

- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)

der er alt det  i vores by i jylland  Ikast

så er det sagt kort og godt

flyttede selv hertil for 16 år siden fra Horsens og jeg kommer nok aldrig herfra igen

Anmeld

5. marts 2011

L.J.L

LauraLW skriver:

Hvad med Ballerup, Smørum, Måløv området?

Det er nogle hyggelige byer tæt ved skov, og centrum.

Vi vil også gerne ud af byen, bor på Nørrebro nu, men overvejer ovenstående områder

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

LauraLW skriver:

Ville Hillerød være et godt alternativ?? Der er mange af de ting du/i søger  Og så er det en utrolig smuk by.... Og ca 40 min kørsel til KBH

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

Stine85 skriver:

Ville Hillerød være et godt alternativ?? Der er mange af de ting du/i søger  Og så er det en utrolig smuk by.... Og ca 40 min kørsel til KBH

Det kunne sagtens være. Bor du selv der? Er det en rar og fredelig by hehe :-)

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

linselouise skriver:

Hvad med Ballerup, Smørum, Måløv området?

Det er nogle hyggelige byer tæt ved skov, og centrum.

Vi vil også gerne ud af byen, bor på Nørrebro nu, men overvejer ovenstående områder

dem må jeg lige lure lidt på! :-)

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

mulle7430 skriver:

der er alt det  i vores by i jylland  Ikast

så er det sagt kort og godt

flyttede selv hertil for 16 år siden fra Horsens og jeg kommer nok aldrig herfra igen

dejligt at du har fundet byen der passer dig :-) Vi skal dog blive på sjælland hehe

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

LauraLW skriver:

Det kunne sagtens være. Bor du selv der? Er det en rar og fredelig by hehe :-)

Vi bor 5 min fra Hillerød - I en lille by der hedder Skævinge....

Syntes Hillerød er en dejlig by men muligheder for shopping, cafeliv mm

Anmeld

5. marts 2011

mulle7430

LauraLW skriver:

dejligt at du har fundet byen der passer dig :-) Vi skal dog blive på sjælland hehe

ok jamen håber da i finder jeres by så  smiler

Anmeld

5. marts 2011

mortilflere

Stine85 skriver:

Vi bor 5 min fra Hillerød - I en lille by der hedder Skævinge....

Syntes Hillerød er en dejlig by men muligheder for shopping, cafeliv mm

Der er jeg vokset op , og min mor bor der i nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.