anbefal jeres by!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

kalundborg vest sjælland,der er ALT du søger og mere til, dog ikke bilka Der kommer hele tiden nye butikker, centre/torve og nu os en 3 etagers HogM om max 2 mdr er den vist færdig. kig på det! kan anbefales!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Anitta Kristiansen

frederiksberg (sorø) boede der som lille. en by med skole, dagpleje, børnehave, der kan cykles til byen sorø hvor der er et lille center læge osv osv der hvor jeg boede tog det 5 min at gå overe til toget og busserne og er dejligt når jeg stadig kommer på besøg så skal man ikke med en masse andet når man har sidet i tog 4 timer fra Aalborg min stedfar arbejder i kbh(og tager toget) så man kan uden problem komme frem og tilbage

en by som jeg synes har været hyggelig og har haft mere end der hvor jeg flyttede hen der efter  

Anmeld

5. marts 2011

Majeha

Ville Hillerød være et godt alternativ?? Der er mange af de ting du/i søger  Og så er det en utrolig smuk by.... Og ca 40 min kørsel til KBH

Giver dig ret i, at Hillerød er en utrolig smuk by. Især med slottet og slotshaven. Er selv født og opvokset her, har i mellemtiden boet forsk. steder, bl.a. Ølsted og Frederikssund. Men er nu tilbage

Lejeboliger her er desværre i den dyre ende, på linie med Lyngby. Jeg giver omkring 6-7.000,- for en 3. vær. på 84 kvm. i Østervang. Og byen er blevet en del kedelig efter krisen. Mange butikker er lukket, men kommer forhåbentlig til at blomstre igen, når krisen vender.

Nu har jeg som sagt boet i Ølsted, som er en meget lille by, og på Vesterbro. Jeg er klart et bymenneske, men kbh er alligevel for meget, når jeg har Luc. Der er Hillerød god. Hverken for stor eller for lille. Tæt på en masse skov, motorvej, tog til kbh hvert 20. min. (36 min til Kbh H.) og cykelafstand til det hele.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2011

helora

linselouise skriver:

Hvad med Ballerup, Smørum, Måløv området?

Det er nogle hyggelige byer tæt ved skov, og centrum.

Vi vil også gerne ud af byen, bor på Nørrebro nu, men overvejer ovenstående områder

Nemlig et rigtig dejligt område (bor selv i Veksø)

Anmeld

5. marts 2011

Lise

Jamen, det er da det dejlige strandmarkskvarter i Hvidovre

Her er børnevenligt, ligger lige op ad København til når der skal shoppes og drikkes cafe Latte...og hvad var det sidste? Nårh ja - man kan da klart cykle rundt  også ind til Kbh.

Anmeld

5. marts 2011

Kristina V

LauraLW skriver:

Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...

Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)

- det skal være børnevenligt
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)
- Man skal helst kunne cykle fra a til b
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej.

Nu bor vi i jylland, i en lille bonde by, men er nu rigtig glad for det. Det tager kun 10 min ind til Vejen eller Kolding by.

Men manden er fra sjælland, så hvis vi skulle flytte derover så vil det blive Gilleleje eller Helsingør...

Anmeld

5. marts 2011

Lise

Lise skriver:

Jamen, det er da det dejlige strandmarkskvarter i Hvidovre

Her er børnevenligt, ligger lige op ad København til når der skal shoppes og drikkes cafe Latte...og hvad var det sidste? Nårh ja - man kan da klart cykle rundt  også ind til Kbh.

HOV motorvej - Tjek  

Anmeld

5. marts 2011

musse1

LauraLW skriver:

Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...

Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)

- det skal være børnevenligt
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)
- Man skal helst kunne cykle fra a til b
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej.

jeg har ik læst hvad de andre har skrivet..

kan KLART anbefalde HASLEV, er en hyggelig by, her hvor vi bor, er der 5 min til skole, sportshal, svømmehal, 2 min til bhv/vuggestue højst 10 min til byen hvor der er forskellige butikker og cafeer og togstation alt er på gå ben jeg har skrivet. det er tæt på motorvejen.

syns bestemt her er børnevenlig, vi er selv tilflytter har boet her nu i 2 år og både os og børnene er faldet super godt til.

Tina

Anmeld

5. marts 2011

Lady Marion <3

Kom da til Hillerød ,, dejlig by , stille og rolig , gode muligheder for shopping , smukt ,   

Anmeld

5. marts 2011

XXSS

Virum

Perfekt med skov og strand tæt på... Du kan hoppe på tungen hen til motorvejen (nærmest).. Mange børnefamilier - og du kan cykle til lyngby og drikke cafe latte og spise brunch på bare 10 minutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.