LauraLW skriver:
Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...
Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)
- det skal være børnevenligt
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)
- Man skal helst kunne cykle fra a til b
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej.
Så skal i da her til ASNÆS 
Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)
- det skal være børnevenligt her så skønt vi har en dejlig stor børnehave og der kommer vuggestue til maj, der er ikke langt til strand og skov + indkøbcenteret har mange små gratis legesager
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe) Asnæs centeret
proppet med alt hvad man skal bruge, caféer, spisesteder, børnetøjsbutik. legetøjsbutik, netto, brugen, 10krs butik, punkt 1, specialbutik med chokolade og nips og mange andre butikker - Man skal helst kunne cykle fra a til b asnæs er en stor lille by
men jeg bruger selv cyklen flittigt og så selvfølgelig toget som køre til holbæk og nykøbing sj
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej. Holbæk ca 20 min herfra (har ikke selv bil)
her er super dejligt og folk her er søde og venlige
og så kan jeg godt lide at man kan "købe" sig xtra tid i centeret fordi der er rutchebaner og 5krs karuseller 
Hilsen Mille der elsker at bo i Odsherred kommune 

Anmeld