anbefal jeres by!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

LauraLW

Baby-støv skriver:

Lyngby kan helt klart anbefales.....

Jeg har boet her i 2 år nu og jeg elsker det...

Der ligger motorvej i udkanten a byen faktisk i begge ender. Det tager 10-15 min med toget a komme ind til KBH.

Der er lyngby storcenter og en lækker hovedgade, rigtig hyggelig med masser a gode cafeer og butikker.

Så er der dejlige grønne områder 5 min efter centrum. altså lyngby sø og andet.

JEG ELSKER AT BO HER....

ville elske at bo i lyngby! Men tror desværre ikke vi har råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

BellaCiinea

LauraLW skriver:

den er også skøn, vi har sommerhus derover af... men vi skal blive på sjælland :-)

Hehe okay =)

Argh skidt ;P

Anmeld

5. marts 2011

twinny

ville elske at bo i lyngby! Men tror desværre ikke vi har råd.

Nå okay...

Ja det kan jeg godt se nu du har skrevet... det fattede jeg åbenbart ikk til at starte med... sorry...

Anmeld

5. marts 2011

millesofie

LauraLW skriver:

Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...

Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)

- det skal være børnevenligt
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)
- Man skal helst kunne cykle fra a til b
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej.

Så skal i da her til ASNÆS

Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)

- det skal være børnevenligt her så skønt vi har en dejlig stor børnehave og der kommer vuggestue til maj, der er ikke langt til strand og skov + indkøbcenteret har mange små gratis legesager
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe) Asnæs centeret proppet med alt hvad man skal bruge, caféer, spisesteder, børnetøjsbutik. legetøjsbutik, netto, brugen, 10krs butik, punkt 1, specialbutik med chokolade og nips og mange andre butikker - Man skal helst kunne cykle fra a til b asnæs er en stor lille by men jeg bruger selv cyklen flittigt og så selvfølgelig toget som køre til holbæk og nykøbing sj
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej. Holbæk ca 20 min herfra (har ikke selv bil)

her er super dejligt og folk her er søde og venlige

og så kan jeg godt lide at man kan "købe" sig xtra tid i centeret fordi der er rutchebaner og 5krs karuseller

Hilsen Mille der elsker at bo i Odsherred kommune

Anmeld

5. marts 2011

mortilflere

Stine85 skriver:

He he man kan ikke gemme sig hva??

Jef gemmer mig ikke LOL

Anmeld

5. marts 2011

TineA

Stine85 skriver:

Vi bor 5 min fra Hillerød - I en lille by der hedder Skævinge....

Syntes Hillerød er en dejlig by men muligheder for shopping, cafeliv mm

Sjovt at se andre fra de Nordsjællandske Min mand er også fra Skævinge og jeg er fra Frederiksværk, og Skævinge er faktisk et godt familiested, tæt på både Fr.værk og Hillerød

Meeeen, jeg kommer nok aldrig derop igen Vi bliver i byen længe endnu

Anmeld

5. marts 2011

Snefnug1984

linselouise skriver:

Nej for bor der ikke selv, men min søs bor i Smørum i rækkehus og det er rigtig hyggeligt, og et dejligt område. Vi leder selv efter parcelhus.

Måløv er ganske lækkert også, men ret dyrt.

Okay tak. Men vi er nu ikke interesserede i at købe, da det bare er for en periode vi nok skal derover..

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

mortilflere skriver:

Jef gemmer mig ikke LOL

Hi hi nej - Det var nu også mere mig jeg tænkte på.... Siden du kender min mand

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

W.. skriver:

Sjovt at se andre fra de Nordsjællandske Min mand er også fra Skævinge og jeg er fra Frederiksværk, og Skævinge er faktisk et godt familiested, tæt på både Fr.værk og Hillerød

Meeeen, jeg kommer nok aldrig derop igen Vi bliver i byen længe endnu

Ja verden er nu lille nogen gange men ja jeg nyder at bo her

Anmeld

5. marts 2011

mortilflere

Stine85 skriver:

Hi hi nej - Det var nu også mere mig jeg tænkte på.... Siden du kender min mand

Jeg ved ik om jeg gør , men der er noget bekendt LOL

og jeg gik i Ølsted ´s ungdomsklub LOL , da jeg arbejde på en gård i Ølsted , og kom sammen men en der blev kaldt Kalle det er så hmmm uha 21 år siden

Hmm jeg roede oxo en gang rundt med en der hed Ib  det er så bob bob 25 år siden ca LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.