anbefal jeres by!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

L.J.L

Snefnug26 skriver:

Kan du anbefale nogle steder, hvor man kan finde steder at bo i de respektive byer du nævner?

Nej for bor der ikke selv, men min søs bor i Smørum i rækkehus og det er rigtig hyggeligt, og et dejligt område. Vi leder selv efter parcelhus.

Måløv er ganske lækkert også, men ret dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

L.J.L

Mig med maven skriver:

Har boet i Ballerup hele mit liv, og flyttede for et par år siden til Smørum, SYNES GODT OM!

Hele ballerup/smørum/måløv er bare så fedt. Der er så dejligt, roligt, børnevenligt, mange institutioner, busser, toge, parkeringsmuligheder, handle muligheder, kultur osv.

Spørg endelig hvis du vil vide mere. Ps, der er lejlighed til slag i opgangen ved siden af, smiler!

ja, det er nogle dejlige områder, og som du selv siger børnevenlige, og så er det ikke alt for langt ude i provinsen

Tak for tippet, men vi er efter noget parcelhus, og det bliver først aktuelt når jeg har fået mig et arbejde

Min søster bor i Smørum i Astershaven, rigtig lækkert område!

Anmeld

5. marts 2011

AWO

Jeg er flyttet til Hedehusene, og er rigtig glad for det - men byen er nok lidt for lille for jer, hvis i kommer fra Østerbro.  

Ellers var Roskilde måske en mulighed? Der er en masse liv og kultur, og det tager under en halv time med toget til København.

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

mortilflere skriver:

Jeg er 8 år ældre end din mand boede på Gadegårdesparken

He he man kan ikke gemme sig hva??

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

Snefnug26 skriver:

Hvad bor I i? Vi er nemlig også lidt på udkig efter noget at bo i på sjælland (måske)

Synes bare det er svært at finde noget, som vi har råd til

Vi bor i rækkehus Vi ville gerne ha boet i selve Hillerød - men det er for dyrt til os.... Det er faktisk et til salg her på vejen

Anmeld

5. marts 2011

Stine85

Kay skriver:

ville helt klart også sige at det er hillerød hun leder efter... hvis jeg nogensinde kunne få kæresten ud af kbh ville jeg klart flytte til hillerød

Helt enig

Anmeld

5. marts 2011

twinny

Lyngby kan helt klart anbefales.....

Jeg har boet her i 2 år nu og jeg elsker det...

Der ligger motorvej i udkanten a byen faktisk i begge ender. Det tager 10-15 min med toget a komme ind til KBH.

Der er lyngby storcenter og en lækker hovedgade, rigtig hyggelig med masser a gode cafeer og butikker.

Så er der dejlige grønne områder 5 min efter centrum. altså lyngby sø og andet.

JEG ELSKER AT BO HER....

Anmeld

5. marts 2011

LotteGabriella

LauraLW skriver:

Jeg må nok kaste håndklædet i ringen og erkende at vi bliver nødt til at flytte væk fra mit elskede østerbro... faktum er desværre at vi ikke har nok plads, og manden er ikke så glad for at bo i kbh... Så nu skal vi finde en anden by og en lejebolig, men det er jo fuldstændig uoverskueligt. Vi har nok ikke råd til at bo i lyngby eller lign, men det ville være drømmen...

Så hvorfor skal vi bo i jeres by? :-)

- det skal være børnevenligt
- Være gode shoppemuligheder samt cafeer etc - altså et hyggeligt centrum (mit krav hehe)
- Man skal helst kunne cykle fra a til b
- Og så gerne nemt (eller forholdsvis nemt) kunne komme til noget motorvej.

*LOL* kan nærmest ikke opfylde andet end børnevenligt - og man kan jo sådan set altid cykle fra a-b, men herover er der nok noget længere

held og lykke med jagten

Anmeld

5. marts 2011

BellaCiinea

Kan klart anbefale SILKEBORG 

Det er simpelthen den bedste by, og flytter aldrig herfra 

Anmeld

5. marts 2011

LauraLW

IsabellaCiinea skriver:

Kan klart anbefale SILKEBORG 

Det er simpelthen den bedste by, og flytter aldrig herfra 

den er også skøn, vi har sommerhus derover af... men vi skal blive på sjælland :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.