Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lauras*mor* skriver: WEEEE dejligt.... Man kan se sin foreløbige årsopgørelse... du skal gå ind under din skattemappe, og så gå ind i årsopgørelser mm. og så går det nemt derfra.. :-) Jeg skulle ha 280 kr tilbage.. Bedre end at skulle betale tilbage..
WEEEE dejligt....
Man kan se sin foreløbige årsopgørelse... du skal gå ind under din skattemappe, og så gå ind i årsopgørelser mm. og så går det nemt derfra.. :-)
Jeg skulle ha 280 kr tilbage.. Bedre end at skulle betale tilbage..
så kan du godt komme over og besøge mig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er jeg træt af at jeg ikke kan se min endnu Alle kan undtaget mig... TRÆLS
Low skriver: 700 tilbage, det er beder end ingen ting. Hvornår får man pengene?
700 tilbage, det er beder end ingen ting. Hvornår får man pengene?
Der står på opgørelsen at pengene overføres til din nemkonto en eller anden dato, på min er denne dato den 28. marts - ved ikke om det gælder for alle, men det burde stå derpå
Manden skal betale 20000 kr tilbage
Vi kan slet ikke forstå det for han har været på barsel det sidste år
Louise mortil4 skriver: hva betyder det at den er forløbig?? Kan den nå at blive ændret på mandag af skat endnu??
hva betyder det at den er forløbig?? Kan den nå at blive ændret på mandag af skat endnu??
ja
Laulund87 skriver: Manden skal betale 20000 kr tilbage Vi kan slet ikke forstå det for han har været på barsel det sidste år
Valle81 skriver: Det er nok det - for man har jo sit arbejdsmarkedsfradrag hver måned og det har man ikke ret til på barsel og hvis man ikke har rettet det - så kommer smækket:0(
Det er nok det - for man har jo sit arbejdsmarkedsfradrag hver måned og det har man ikke ret til på barsel og hvis man ikke har rettet det - så kommer smækket:0(
Vi var bare på borgerservice for at undgå sådan noget Men vi tager derind i morgen og snakker med dem..Ikke at det hjælper, men så ved vi da hvorfor
Laulund87 skriver: Vi var bare på borgerservice for at undgå sådan noget Men vi tager derind i morgen og snakker med dem..Ikke at det hjælper, men så ved vi da hvorfor
Valle81 skriver: Ahh øv , så er det ikke sikkert at det er det:0(Det er sku så surt - håber i får afklaring på det:0)
Ahh øv , så er det ikke sikkert at det er det:0(Det er sku så surt - håber i får afklaring på det:0)
Man har da et spinkelt håb om at det er en fejl
Når man i forvejen har lavvande, er sådan en melding bestemt ikke velkommen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128