Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
64,955 kr? Som i 64 kr og 955 øre eller hvad? Synes det lyder vildt underligt at tallet er skrevet så præcis med tre komma-cifre Eller mener du 64955 som i 64-tusind og 955 kr?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yesss, vi får også penge tilbage Så nu skal vi ihvertfald købe en ny opvaskemaskine
yaaay jeg får 1145 tilbage, men jan skal betale 1600 :sIhh , forstår det ikke, for hans mor ordnede det, så vi ikke skulle betale
Kruse90 skriver: ehhe ja men det ejer jeg ikke lige noget af idag
ehhe ja men det ejer jeg ikke lige noget af idag
Siden er oppe igen. Jeg skal betale 137 kr., så det er jo til at overkomme...
dukke skriver: som i 64955 kr men tror bestemt der er sket en fejl
som i 64955 kr men tror bestemt der er sket en fejl
OMG! Det lyder jo helt sygt! Så skulle du have betalt næsten 5500 kr for lidt om måneden i skat, det kan sq da ikke passe Håber virkelig for dig det er en fejl! Er det ikke specificeret hvad det er?
penge tilbage til mig
5277,- danske kroner
Så fandt jeg også endelig ud af det. Jeg får 5211,- tilbage, så det er jo herligt.
Weeehuuu knap 4 kilo tilbage yay...
ledermus skriver: Det er din årsolpgørelse for 2010 der fortæller om du skal betale eller have penge tilbage
Det er din årsolpgørelse for 2010 der fortæller om du skal betale eller have penge tilbage
Jeps har fundet det nu. 2770 bobs lige i lommen Så blev dagen da liiige lidt bedre.
nu er det endelig lykkedes mig at komme ind på skat og sørme om det ikke blev en meget bedre søndag skal have en god slat tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128