skattefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Kan det være din trækprocent der er sat forkert?

Jeg havde 40 i trækprocent til at starte med, altså dengang hvor jeg fik en hel del tilbage i skat. Nu ligger den nede på 38 % og jeg får så omnkring de 1200 tilbage. Så det er vist der den skal ligge ved mig.

Men hvis nu du satte din trækprocent 1-2 % op, mon så ikke du ville få noget tilbage i stedet for.

Jeg havde sat den op.... sidste op satte jeg den op til 47, og den halv del høre jeg altså ikke til ;)

Så håber dog året i år bliver bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Jeg havde sat den op.... sidste op satte jeg den op til 47, og den halv del høre jeg altså ikke til

Så håber dog året i år bliver bedre.

Ok det er da mærkeligt så. Ahh mon ikke du får noget tilbage i år....det kan da i hvert ikke passe, hvis det skulle fortsætte på den måde  Det er godt nok en høj trækprocent din ligger på  min ligger jo meget lavt i forhold til, men okay....jeg er jo også på førtidspension, så jeg har jo ikke en kæmpe indkomst

Men nu har jeg jo også gæld, hvilket jo højst sandsynlig er en af grundene til at jeg får penge tilbage i skat. Ville nok hellere have 0 gæld i stedet for

Anmeld

5. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Carina1977 skriver:

Det kan være de ikke er helt færdig med den endnu......jeg ved det sgu ikke  men det er godt nok mange penge, hvis det er

Du burde kunne se den, som alle andre... jeg kunne heller ikke igår, men kunne her over middag, men nu er hjemmesiden brudt ned...

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Mathias Villads skriver:

Du burde kunne se den, som alle andre... jeg kunne heller ikke igår, men kunne her over middag, men nu er hjemmesiden brudt ned...

Hehe jeg var faktisk inde tidligere,  og jeg skal have penge tilbage  Godt jeg gjorde det på det tidspunkt, for der var det meget nemt at komme ind.

Tænk at den allerede er brudt ned, og det er ikke engang mandag endnu haha

Anmeld

5. marts 2011

Kruse90

årrrh ja siden er brudt ned!!!
Lorte side

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Jeg kan ikke se mit pga. travlhed på sitet, men jeg er overbevist om, at jeg får en smule tilbage

Anmeld

5. marts 2011

Pige2009

Kruse90 skriver:

årrrh ja siden er brudt ned!!!
Lorte side

Nå, nå, nå... Tålmodighed er en dyd!

Anmeld

5. marts 2011

annec

Jeg kan bare ikke finde ud af at gå ind og kikke. Hvordan gøre man det?

Anmeld

5. marts 2011

Kruse90

Baagøe skriver:

Nå, nå, nå... Tålmodighed er en dyd!

ehhe ja men det ejer jeg ikke lige noget af idag

Anmeld

5. marts 2011

LotteN

Så kom jeg endelig ind.

Og det startede godt ud. Jeg skal have små 3 tilbage - men kæresten skal af med alt for meget.... - hvad kan der være gået galt og hvordan ser man det - nogen der har forstand på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.