skattefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

CmarianN

sarahb skriver:

jeg får penge tilbage weeee

Me toooo 

Weeee - ikke dårligt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Carina1977

dukke skriver:

Jeg skal betale 64,955 kr tilbage det fatter jeg ikke

Jeg er meget trist lige nu

Vildt, hvordan kan det lade sig gøre??

Kan godt forstå, hvis du er frustreret lige nu

Anmeld

5. marts 2011

Sphynxlover

jeg kan ihvertfald ikke komme ind med min nem id da den siger den kun virker til min netbank - jeg skal bestille en offentlig nem id også :s

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Hmm det lyder til at næsten alle kan se deres årsopgørelse allerede. jeg var derinde over midnat, og der kunne jeg ikke se den. Så tror da ikke min er tilgængelig endnu, for de arbejder vel ikke på en lørdag?

Det tror jeg faktisk de gør pt. Jeg har lige fået en mail om at min forskudsårsopg. nu er til at tjekke...

Men da jeg lige sad kikkede blev jeg pludselig afbrudt, med de var ved at opdater min opgørelse

Anmeld

5. marts 2011

Kruse90

Hmm, Jeg kan ikke komme ind:s Der står der er travlt på siden

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Det tror jeg faktisk de gør pt. Jeg har lige fået en mail om at min forskudsårsopg. nu er til at tjekke...

Men da jeg lige sad kikkede blev jeg pludselig afbrudt, med de var ved at opdater min opgørelse

Ok man kan nok ikke helt regne med dem endnu. Det er jo også bare en foreløbelig opgørelse, så der kan vel ske ændringer

Jeg har også været inde og tjekke, og der stod der at jeg ville få 1265 kr. tilbage. Håber da jeg kan regne med det

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Ok man kan nok ikke helt regne med dem endnu. Det er jo også bare en foreløbelig opgørelse, så der kan vel ske ændringer

Jeg har også været inde og tjekke, og der stod der at jeg ville få 1265 kr. tilbage. Håber da jeg kan regne med det

Ja ja men de behøver jo ikke opdatere den, når jeg liiiige kikker på den ;)

Men de sidste par år, har jeg fået et smæk, som må ikke også jeg gør det i år :(

Jeg håber, det holder ved dig :)

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Ja ja men de behøver jo ikke opdatere den, når jeg liiiige kikker på den

Men de sidste par år, har jeg fået et smæk, som må ikke også jeg gør det i år

Jeg håber, det holder ved dig

Hehe nej det var da også flabet af dem  

Jeg har altid fået tilbage. For 3 år siden fik jeg 5500 kr. tilbage, forrige år 4000 kr. og sidste år fik jeg 3200 kr. tilbage. Beløbet bliver jo mindre og mindre, så jeg håber da ikke det går den forkerte vej lige pludselig haha

Håber altså du for en gangs skyld får penge tilbage  er den ikke blevet rettet ind efter sidste år, hvor du skulle af med penge? Det burde vel ske automatisk, hvis de ved årsopgørelsen opdager at man betaler for lidt i skat. Det skulle jeg da mene i hvert fald

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Hehe nej det var da også flabet af dem  

Jeg har altid fået tilbage. For 3 år siden fik jeg 5500 kr. tilbage, forrige år 4000 kr. og sidste år fik jeg 3200 kr. tilbage. Beløbet bliver jo mindre og mindre, så jeg håber da ikke det går den forkerte vej lige pludselig haha

Håber altså du for en gangs skyld får penge tilbage  er den ikke blevet rettet ind efter sidste år, hvor du skulle af med penge? Det burde vel ske automatisk, hvis de ved årsopgørelsen opdager at man betaler for lidt i skat. Det skulle jeg da mene i hvert fald

Sådan startede det også for mig, altså jeg altid fik penge tilbage ;)

Jo jo jeg retter og retter, men alligevel får jeg altid en regning. og sidste fattede jeg ikke en disse, for i 09 gik jeg på barsel, og derved "tjente" mindre end normalt. (og der havde jeg intet ændret)

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Sådan startede det også for mig, altså jeg altid fik penge tilbage

Jo jo jeg retter og retter, men alligevel får jeg altid en regning. og sidste fattede jeg ikke en disse, for i 09 gik jeg på barsel, og derved "tjente" mindre end normalt. (og der havde jeg intet ændret)

Kan det være din trækprocent der er sat forkert?

Jeg havde 40 i trækprocent til at starte med, altså dengang hvor jeg fik en hel del tilbage i skat. Nu ligger den nede på 38 % og jeg får så omnkring de 1200 tilbage. Så det er vist der den skal ligge ved mig.

Men hvis nu du satte din trækprocent 1-2 % op, mon så ikke du ville få noget tilbage i stedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.