skattefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

MIWULA

maria_wt skriver:

Hvor er jeg træt af at jeg ikke kan se min endnu  Alle kan undtaget mig... TRÆLS

Ikk kun dig måde min mand og jeg kan heller ikk se den endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

L-Mortil3

Host host, SPØRGSMÅL!

Hvis man skal betale tilbage står der så minus foran beløbet? Eller står der bare et beløb?

Anmeld

6. marts 2011

JacobsMoar

Line&Liam skriver:

Host host, SPØRGSMÅL!

Hvis man skal betale tilbage står der så minus foran beløbet? Eller står der bare et beløb?

Hvis du skal have penge tilbage, står der til udbetaling..

Eller står der en lang smøre om hvordan og hvornår du kan/skal indbetale

Anmeld

6. marts 2011

L-Mortil3

Bromberg skriver:

Hvis du skal have penge tilbage, står der til udbetaling..

Eller står der en lang smøre om hvordan og hvornår du kan/skal indbetale

Hihi thanks

Så må jeg vist hellere gå ind og kigge, ville ikke ind og se noget før jeg vidste om jeg hurtigt skulle lukke ned igen

Anmeld

6. marts 2011

oerbaek

Line&Liam skriver:

Hihi thanks

Så må jeg vist hellere gå ind og kigge, ville ikke ind og se noget før jeg vidste om jeg hurtigt skulle lukke ned igen

hvis du skal betale står der restskat ellers står der til udbetaling

Anmeld

6. marts 2011

H+S Skjolgborg.

sarahb skriver:

jeg får penge tilbage weeee

Jeg må kun få de 10000 kr af dem da jeg er på KH. Men JUBIII  manden fik også lige så tilsammen er det lige 36334 kr...

Henriette

Anmeld

6. marts 2011

maria_wlt

MIWULA skriver:

Ikk kun dig måde min mand og jeg kan heller ikk se den endnu.

På min mands står der bare at der intet mangler: Selvangivelse, SKAT skal ha rettet noget, eller at hans ægtefælle ikke har sendt selvangivelse.. TYPISK 

Så snart man er gift så er der problemer.. 

Anmeld

6. marts 2011

H+S Skjolgborg.

FrkT skriver:

Jeg får 8304 kr tilbage i skat. Men vidste godt jeg ville få en del tilbage, det er mit kørselsfradrag for de måneder af året vi her boet herover (hvor jeg har 57 km hver vej til/fra arbejde).

Så jeg skal have mig en ny mobil, da den jeg har efterhånden virker SÅ ringe! Og så skal resten bruges på bilen, som trænger til at få lavet lidt forskelligt. Så man må sige at de falder på et tørt sted! 

Der står iøvrigt at de bliver udbetalt den 28. marts, hvornår bliver jer andres?

tro dem der få tilbage alle få den 28 derstår vi får dem den 28/3 her også nemlig.

Henriette

Anmeld

6. marts 2011

JacobsMoar

Line&Liam skriver:

Hihi thanks

Haha...

Jeg havde regnet med at skulle betale, men får 4.271 tilbage..

Kæresten som havde regnet med at han skulle have MAAANGE penge tilbage, han skal betale ca. 3.000  

Nåååhh.. Hvad siger den, +/- ??

Anmeld

6. marts 2011

H+S Skjolgborg.

maria_wt skriver:

På min mands står der bare at der intet mangler: Selvangivelse, SKAT skal ha rettet noget, eller at hans ægtefælle ikke har sendt selvangivelse.. TYPISK 

Så snart man er gift så er der problemer.. 

stod der også nået ligne hos min kæreste han rette det så og så kunne han se det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.