skattefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Tinehh

Weee.. Også penge tilbage her og det er ellers noget af en slat i år.. Hold da op! Det kan vi lide! Supeeer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Sphynxlover

kan man godt ændre trækprocenten så man får penge tilbage året efter hvis man er på revalidering ? eller vil kommunen så bare trække pengene fra revalideringen så man får mindre af det ?

Anmeld

5. marts 2011

Snefnug1984

Tyoisk... så er siden ude af drift.. flot skat.dk - det kommer jo bag på jer hvert år

Anmeld

5. marts 2011

roenlund

på min står der ikke noget, hverken den ene eller den anden vej...

Anmeld

5. marts 2011

Jibbe

Jeg får også en heeeel masse penge tilbage og har lige fejret det med at købe tøj til Frej på idat.dk 

Og vi skal også ud at spise i aften for første gang siden før jeg fødte og så valgte vi lige en lidt bedre restaurant end hvad vi havde tænkt os...

Anmeld

5. marts 2011

oerbaek

Virker jeres nem id på skat eller bruger i tastselvkoden?????

Anmeld

5. marts 2011

Snefnug1984

oerbaek skriver:

Virker jeres nem id på skat eller bruger i tastselvkoden?????

der er problemer med at logge ind lige pt.. og når man endelig kommer ind, er siden med årsopgørelsen ude af drift.. hurraaa

Anmeld

5. marts 2011

roenlund

Snefnug26 skriver:

der er problemer med at logge ind lige pt.. og når man endelig kommer ind, er siden med årsopgørelsen ude af drift.. hurraaa

Jeg kan godt kommeind og se men der står bare ikke noget... hverken om at få eller betale penge

Anmeld

5. marts 2011

oerbaek

roenlund skriver:

Jeg kan godt kommeind og se men der står bare ikke noget... hverken om at få eller betale penge

jeg har prøvet at logge ind med nem id men det kan jeg ikke, så ville bare høre om det kun var mig der havde problemer med det eller hvordan i andre er logget på

Anmeld

5. marts 2011

roenlund

oerbaek skriver:

jeg har prøvet at logge ind med nem id men det kan jeg ikke, så ville bare høre om det kun var mig der havde problemer med det eller hvordan i andre er logget på

Jeg logger ind med nemIde det virker fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.