Du får også en kæmpe krammer fra mig 
"Gå fra ham" kan man sjældent bruge til noget. Livet er aldrig så enkelt, så nemt. Desværre i mange tilfælde.
Kærlighed er den stærkeste følelse af alle følelser. Kærlighed har alle brug for og kærlighed forbinder man normalt med en dejlig følelse, men den kan også indvikle og forvirre hele éns liv. Vi bliver trofaste, loyale og omsorgsfulde overfor de personer vi holder af, som vi elsker. Det kan selvfølgelig både have en positiv og negativ indflydelse på livet.
Når de personer vi holder så meget ændrer sig drastisk, så meget at det går udover dem selv og deres nære, så ser man normalt altid muligheder. Uanset hvad. Man kæmper kampen sammen med dem.
Du elsker din kæreste og du kæmper en kamp sammen med ham. Du tror på ham. I har en fortid sammen på godt og ondt, en nutid som familie og forhåbentlig en fremtid der ser lysere ud end nu. Du lyder som en stærk kvinde og du er der for din kæreste og Jeres barn, som fortjener den bedst mulige start på livet (som du selvfølgelig selv ved). Men husk dig selv
Jeg kender intet til at leve med en alkoholiker, men jeg kender til depression. Depression er en strid ting at døje med og det vil jeg uden tvivl også mene at alkoholisme er. Det er nogle lange og seje behandlingsprocesser, men der er altid muligheder for at få det bedre. Men som du selv skriver, så er der desværre ofte en længere ventetid på diverse ting som f.eks. psykologhjælp og den ventetid tværer jo på alle. Men at han selv anderkender at han har brug for hjælp, det er positivt.
Puha, jeg tør ikke skrive mere, har ikke de rette råd. Jeg kender ikke Jeres situation nok og derfor er det farligt at forsøge at rådgive. Det kan jo skade mere end det skulle gavne.
Jeg håber bare af hele mit hjerte at tingene forbedrer sig, uanset hvad der skal til. Det må være en frygtelig hård situation at stå i. Du har nogle vigtige valg hvor der er store følelser på spil. Puha, jeg føler virkelig med dig, med Jer allesammen.
Varme tanker