Jeg er ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Anonym trådstarter

linda skriver:

hej.. du får lige etfra mig.. jeg følder med dig da jeg selv er i samme båd... vi bor ikke sammen med vi er stedvæk kærster.. og det går oki lige nu..

DU skal nok får det godt igen..

mangeher fra.. hilsen linda..

Åh jeg er ked af, du er i samme situation. Du trænger vist også til et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvor er det bare stort af dig, at du sådan vil hjælpe en du faktisk ikke aner hvem er.. Virkelig stort! Hvis der dog bare var flere af dig!! (Ville bare sige det til dig )

TS: Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig, idet jeg ikke har prøvet noget lignende, men jeg ønsker dig alt det bedste. Du er et virkeligt godt menneske, at du sådan kæmper for jeres kærlighed!

Jeg er næsten sikker på, at jeg var smuttet for længst, men det handler vel i bund og grund også om ens egen psyke og styrke til det man vil! Du er en MEGET stærk person!

Held og lykke fremover!!

Må kærligheden vinde!

Tusind tak, hvor er du sød!

Ja, det er stort af AnjaMichell, og det varmer mit hjerte!!!

Anmeld

6. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvor er det bare stort af dig, at du sådan vil hjælpe en du faktisk ikke aner hvem er.. Virkelig stort! Hvis der dog bare var flere af dig!! (Ville bare sige det til dig )

TS: Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig, idet jeg ikke har prøvet noget lignende, men jeg ønsker dig alt det bedste. Du er et virkeligt godt menneske, at du sådan kæmper for jeres kærlighed!

Jeg er næsten sikker på, at jeg var smuttet for længst, men det handler vel i bund og grund også om ens egen psyke og styrke til det man vil! Du er en MEGET stærk person!

Held og lykke fremover!!

Må kærligheden vinde!

Tusind tusind tak

det gør så ondt på mig når andre sidder i sådan en kedelig situation og er så ked af det...

Hvor er du sød..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.