rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

MaliksMor

grinny skriver:

Jeg ryger ca 10 om dagen.

Har ikke røget siden mandag kl. 24.00 fordi jeg fik fjernet mine mandler om tirsdagen og har endnu ikke haft lyst til at ryge og har heller ikke bruge nogen hjælpemidler, så måske stopper jeg nu? Hvem ved

Hu hu, tja måske

- Det vil du måske gerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Bellinda89

CamillaRH skriver:

Så har vi noget til fælles

Selvom jeg har nærmest hele svigerfamilien på nakken & deres moral prædken..!!! hehe

Anmeld

5. marts 2011

grinny

CamillaRH skriver:

Hu hu, tja måske

- Det vil du måske gerne?

Tja, det ville være meget rart at komme af med den dårlige vane, selvom jeg virkelig elsker at ryge når jeg er stresset efter en lang dag.

Har en gang været stoppet i et halvt år, men så blev det sommerferie og jeg begyndte igen, hovsa 

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

CelinasMoarh skriver:

Selvom jeg har nærmest hele svigerfamilien på nakken & deres moral prædken..!!! hehe

Hele min mands familie ryger, så de siger intet til mig.

Min forældre er ikke ryger, og kommer med nogle kommentare engang imellem, som jeg godt kunne undværre

Anmeld

5. marts 2011

Lou87

CamillaRH skriver:

Ha ha

Jeg synes det er rigtig dejligt, at man lige kan sidde fem minutter og slappe af med en smøg..

- Ja, det fandme mange penge på RØG!? men, det tænker man ikke så meget over som ryger. Både min kæreste og jeg ryger en pakke om dagen, 36 * 30 = om måneden

Puha det et regnestykke jeg slet ikk vil høre resultatet af..
Godt det ikke er min pengepung

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

grinny skriver:

Tja, det ville være meget rart at komme af med den dårlige vane, selvom jeg virkelig elsker at ryge når jeg er stresset efter en lang dag.

Har en gang været stoppet i et halvt år, men så blev det sommerferie og jeg begyndte igen, hovsa 

haha, " hovsa "

.. mmmh, der er nu heller ikke noget bedre ..

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

Lou87 skriver:

Puha det et regnestykke jeg slet ikk vil høre resultatet af..
Godt det ikke er min pengepung

Hov! mente 76*30

.. Jamen, så er det da godt for dig at du ikke ryger

.. jeg tænker nu mere på mit heldbred frem for pengene.. og, kunne godt forstille mig at jeg stoppede før eller siden.. har bare ingen planer om det lige nu..

Anmeld

5. marts 2011

Sof

Carina1977 skriver:

Jeg var jo holdt med at ryge, fordi jeg jo fandt ud af at jeg var gravid. Men da jeg desværre fik at vide at jeg havde en MA, så begyndte jeg at ryge igen. Når man er ked af det, så er det bare så nemt at plumpe i igen.

Jeg skal stoppe med at ryge igen, men kan mærke på mig selv at det ikke er det rette tidspunkt endnu. Min hjerne skal også lige følge me til det....og er ikke parat endnu.

Men jeg ryger et sted mellem 10-15 cigaretter dagligt, så jeg har stemt 15.

Haps haps... Det er vildt så meget vi har tilfælles, dog ryger jeg kun 5-10 og skal klart stoppe igen om ikke før, så når jeg tester positivt! Jeg holdt rygestoppet 1½-2 uger efter aborten, men røg desværre i igen og lige nu stopper jeg ikke, men jeg gør det 100% når jeg ser en positiv test, ligesom sidste gang. 

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

har været røgfri i 3 års tid fra jeg blev gravid med isaac

Anmeld

5. marts 2011

Hansen97

hej tøser.

der har ganteret være en MIO. indlæg lige omkring dette.

- men, til jer som ryger. Hvor mange smøger ryger i om dagen?

jeg ryger en pakke, cirka !!!!!!

Røgfri siden december 2007...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.