rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

MaliksMor

MoriSverige skriver:

Jeg ryger ikke mere, har ikke gjort det siden den 9. maj 2010 hvor jeg fandt ud af at jeg var gravid 

Jeg røg ikke mere end 5-7 stykker om dagen, så havde nemt en pakke til at holde i tre dage.

Jeg SAVNER at ryge og tager mig selv i at være ved at købe en pakke næsten hver gang jeg er ude og handle. Men jeg holder stand endnu

Ha ha, det kan jeg godt huske, havde det helt på samme måde som dig

men, dejligt at hører at du holder dig tilbage..

- men, det er også "nemt" når man ved at der en lille baby i maven. Sådan havde jeg det ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

MaliksMor

MoarJ skriver:

Jeg ryger ikke da jeg er gravid... 

Normalt når jeg ryger, så ryger jeg ca. 8-10 om dagen... 

Sådan

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

CarinaSB skriver:

Jeg tror jeg ryger ca 15 om dagen .. og det er 15 for meget .. skal os til at stoppe .. men syntes at det er svært når jeg ikk er motiveret nok .. 

Okay

- Tænker du på, at du vil tage på hvis du stopper, eller?

Anmeld

4. marts 2011

Silas&Mille

CamillaRH skriver:

Ha ha, det kan jeg godt huske, havde det helt på samme måde som dig

men, dejligt at hører at du holder dig tilbage..

- men, det er også "nemt" når man ved at der en lille baby i maven. Sådan havde jeg det ihvertfald

Ja der var ikke noget der kunne få mig til at ryge under graviditeten, for der var det ikke kun mig selv det ville gå ud over.

Men det havde dælme været skønt hvis man havde kunnet få en smøg efter fødslen  
Det er så dejlig afslappende

Kan også stadig mærke når jeg står op om morgenen at trangen til en morgen smøg er der og så smøgen efter maden og efter sex  den mangler altså også,,, 

Anmeld

4. marts 2011

CarinaSB

CamillaRH skriver:

Okay

- Tænker du på, at du vil tage på hvis du stopper, eller?

Nej .. men der sker bare en del i mit liv der gør at jeg ikk er så motiveret .. men det løser sig forhåbeligt snart .. Vægten er jeg ikke så bekymret over for når jeg stopper skal der knokles igennem og så skal der spises sund ..

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

MoriSverige skriver:

Ja der var ikke noget der kunne få mig til at ryge under graviditeten, for der var det ikke kun mig selv det ville gå ud over.

Men det havde dælme været skønt hvis man havde kunnet få en smøg efter fødslen  
Det er så dejlig afslappende

Kan også stadig mærke når jeg står op om morgenen at trangen til en morgen smøg er der og så smøgen efter maden og efter sex  den mangler altså også,,, 

Lige netop de tre smøger er de bedste. Specielt den efter sex

- Jeg var total handicappede efter jeg havde fået kejsersnit, så jeg røg førest en månede efter fødslen..

.. og den smagte at lort, fordi jeg ikke havde røget så længe.. og alligevel begynder man.. hehe..

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

CarinaSB skriver:

Nej .. men der sker bare en del i mit liv der gør at jeg ikk er så motiveret .. men det løser sig forhåbeligt snart .. Vægten er jeg ikke så bekymret over for når jeg stopper skal der knokles igennem og så skal der spises sund ..

iiiih, jeg læste forkert

.. ja, det skal være det helt rigtige tidspunkt den bedste løsning, er bare at skære ned.. vil jeg tro..

Anmeld

4. marts 2011

132319

En hver aften når ungerne er puttet.

Jeg var ellers stoppet helt men den ene smøg er bare sååå afstressende efter en lang dag alene med to børn.

Jeg håber jeg kan holde det til den ene, hvis ikke stopper jeg med det samme 

Anmeld

4. marts 2011

Caroline86

CamillaRH skriver:

neej, neej

. adrk, jeg kan huske at serdar røg imens jeg var gravid, der røg jeg ikke. det simpelthen det væreste( når man ikke selv ryger).. så må du jo få ham til at stoppe

jeg gør hvad jeg kan haha!

Ej, han vil egentlig gerne stoppe, men synes ikke han har styrken lige nu.. har har forsøgt nogle gange uden held.. det kommer når det kommer

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

En hver aften når ungerne er puttet.

Jeg var ellers stoppet helt men den ene smøg er bare sååå afstressende efter en lang dag alene med to børn.

Jeg håber jeg kan holde det til den ene, hvis ikke stopper jeg med det samme 

Jeps. Jeg synes også det er skønt, når Malik er kommet i seng, at man kan ryge en helt smøg også bare slappe af

men, det er da flot, hvis du kan holde dig til den ene smøg om dagen
og endnu flottere hvis du stopper

- har forresten modtaget blusen, super fin. Tak for handlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.