Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: Så må du jo bare lade vær - selvom en smøg i ny og næ ikke skader
Så må du jo bare lade vær - selvom en smøg i ny og næ ikke skader
Det kan godt være det ikke skader mig. - Det tror jeg heller ikke. Men et løfte er et løfte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Det kan godt være det ikke skader mig. - Det tror jeg heller ikke. Men et løfte er et løfte
røjfri 4 år
Sof skriver: Haps haps... Det er vildt så meget vi har tilfælles, dog ryger jeg kun 5-10 og skal klart stoppe igen om ikke før, så når jeg tester positivt! Jeg holdt rygestoppet 1½-2 uger efter aborten, men røg desværre i igen og lige nu stopper jeg ikke, men jeg gør det 100% når jeg ser en positiv test, ligesom sidste gang.
Haps haps... Det er vildt så meget vi har tilfælles, dog ryger jeg kun 5-10 og skal klart stoppe igen om ikke før, så når jeg tester positivt! Jeg holdt rygestoppet 1½-2 uger efter aborten, men røg desværre i igen og lige nu stopper jeg ikke, men jeg gør det 100% når jeg ser en positiv test, ligesom sidste gang.
Ja når man får det skidt med sig selv, så er det bare så nemt at falde tilbage på de vaner man har haft. Jeg har også taget på i vægt, fordi jeg simpelthen er begyndt at spise forkert igen. Altså jeg overspiser ikke, men er bare begyndt at spise de forkerte ting igen, øv.
Men på mandag starter jeg på en kostomlægning igen. Nu skal de forbaskede sidste 15 kilo bare smides
Du ryger ikke ret meget, så når du er parat til at stoppe igen, så er jeg sikker på det ikke bliver så svært
CamillaRH skriver: Det forstår jeg godt.Men, det stadig flot at du kan ryge 30 smøger mindere..
Det forstår jeg godt.Men, det stadig flot at du kan ryge 30 smøger mindere..
ja det er oki gået og 1000 tak
Carina1977 skriver: Ja når man får det skidt med sig selv, så er det bare så nemt at falde tilbage på de vaner man har haft. Jeg har også taget på i vægt, fordi jeg simpelthen er begyndt at spise forkert igen. Altså jeg overspiser ikke, men er bare begyndt at spise de forkerte ting igen, øv. Men på mandag starter jeg på en kostomlægning igen. Nu skal de forbaskede sidste 15 kilo bare smides Du ryger ikke ret meget, så når du er parat til at stoppe igen, så er jeg sikker på det ikke bliver så svært
Min vægt er heller ikke tilfredsstillende, mangler lige en 10-12 kg, så nu bliver der indført daglige gåture og styrketræning hjemme, så jeg kan få en sund og god graviditet når den kommer
Nej, vi ryger faktisk ikke så meget og det var heller ikke svært at stoppe da jeg blev gravid, men synes den er svær nu, men det skal nok komme
Sof skriver: Min vægt er heller ikke tilfredsstillende, mangler lige en 10-12 kg, så nu bliver der indført daglige gåture og styrketræning hjemme, så jeg kan få en sund og god graviditet når den kommer Nej, vi ryger faktisk ikke så meget og det var heller ikke svært at stoppe da jeg blev gravid, men synes den er svær nu, men det skal nok komme
Ja og når du så bliver gravid, så er det i hvert fald motivering nok
Ja øv at man skal bøvle med vægten, men så længe man er stædig, så skal det nok lykkes at få smidt kiloerne
Ja og når du så bliver gravid, så er det i hvert fald motivering nok Ja øv at man skal bøvle med vægten, men så længe man er stædig, så skal det nok lykkes at få smidt kiloerne
Det er jo lige det. Så snart jeg ser de 2 fine streger igen, så er jeg stoppet og det er der ingen tvivl om
Ja, vægten er straks værre, men har gjort det før og ved jeg kan gøre det igen, så det beroliger mig meget
Jeg stoppede sammen med kæresten med at ryge midt januar 2010, faldte i et par gange de efterfølgende måneder, især da kæresten igen begyndte at ryge, men da der var en positiv test var det fuldstændig slut og har ikke røget siden. MEN jeg synes det er svært. Meget. Jeg har virkelig lyst. Min kæreste ryger stadig. Han bliver ved med at sige at han stopper når guldklumpen kommer (er 40+1 i dag ), men jeg tror han får meget svært ved det. Og jeg kan mærke at min lyst til en smøg er stor. Altså jeg kunne ALDRIG finde på at ryge mens jeg er gravid, men efterfølgende?... jo jeg tror ikke at jeg aldrig kommer til at ryge en smøg igen, men jeg håber ikke at jeg bliver fast ryger igen. MEn jo lige nu drømmer jeg om sådan en sommeraften med god mad og lækker vin og så en smøg eller 2 i aftensolen... ahhhhhh (og ja så den der smøg efter god sex, uhh dén er deeejlig )
Maria på 29 år, som røg en smøg første gang hun var 13 - 14 år, som har været fast ryger i vel 2-3 år men ALDRIG røget foran mine forældre og ALDRIG fortalt dem at jeg har røget! Og de skal heller aldrig vide det!
Jeg ryger slet ikke, og har aldrig nogensinde gjort det. Det har aldrig sagt mig noget, og HAR prøvet at ryge 3-4 gange til fester hvor jeg har fået et par enkelte sug af mine veninder, og det tiltalte mig slet ikke, så det bliver helt klart aldrig mig. Er også opvokset i et rygerhjem, med en mor der røg cigaretter, som jeg hader lugten af, og en far der røg pibe. De stoppede dog begge to efter jeg var flyttet hjemmefra med et års mellemrum
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128