rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Hansen97

112233 skriver:

Røgfri siden december 2007...

2006 skulle der stå... Min telefon ville ikke rette...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

bøgelund

om 2 dage (7. marts) er det 1 år siden jeg stoppede!

da projekt baby starterde. jeg blev så gravid med det samme, og fødte for 8 uger siden.

jeg elskede at ryge. men med en kæreste der HADER røg, er jeg ikke startet igen. jeg er stolt af at jeg holder det, men savner det en gang imellem... 

Anmeld

5. marts 2011

Grynt

Har været røgfri siden mid-juli 2008 mit helbred kunne simpelthen bare ikke holde til noget som helst røg (har altid røget max 10-12 om dagen). Men det er SLUT og jeg elsker at kunne gå op af trapper uden at miste vejret eller være syg med astma og forkølelser året rundt  Idag kan jeg hellere ikke tåle andres røg og taber vejret med det samme og næsen begynder lukke sig til, det er ulideligt  Til tider gad jeg virkelig godt være festryger, sådan til festival osv..men det er et absolut no-go for mig!!!!!

Grynt

Anmeld

5. marts 2011

Diana...

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det :) 

Min mand røg ca 5 smøger om dagen efter han blev far der skar han ned fra ca en pakke men nu har han været røgfri i 3 uger ca så jeg  for det holder. 

Anmeld

5. marts 2011

Zafir

Dengang jeg røg, røg jeg under 10, som oftest under 5 om dagen En meget kort periode mere...
Siden jeg fik Idun har jeg ikke røget dagligt. Mellem Idun og Frigg har jeg festrøget - efter jeg ammede fuldt.
Jeg planlægger ikke at festryge igen, for jeg lovede husbonni at hvis han holdt op, så ville jeg ikke have nogen grund til at begynde at festryge igen. - Og han er holdt op

Anmeld

5. marts 2011

skomat

CamillaRH skriver:

hej tøser.

der har ganteret være en MIO. indlæg lige omkring dette.

- men, til jer som ryger. Hvor mange smøger ryger i om dagen?

jeg ryger en pakke, cirka !!!!!!

jeg ryger 10 smøger om dagen, og er trappet ned fra 40 da jeg blev gravid 

Anmeld

5. marts 2011

blomst84

Har ikke røget siden 3. maj 2010  det var der jeg stod med en positiv test i hånden, og det var nemt at stoppe pga den eneorme kvalme jeg havde, så bare tanken om en smøg kunne jeg kaste op over  men efter jeg har født sååå savner jeg det nogen gange, bare en enkelt lille prince light  

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

sarahb skriver:

har været røgfri i 3 års tid fra jeg blev gravid med isaac

Hvor flooooot smukke

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

112233 skriver:

2006 skulle der stå... Min telefon ville ikke rette...

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

CamillaRH skriver:

Hvor flooooot smukke

ja elsker at jeg er røgfri og det er til trods for min mand stadig ryger, dog udenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.