CamillaRH skriver:
hej tøser.
der har ganteret være en MIO. indlæg lige omkring dette.
- men, til jer som ryger. Hvor mange smøger ryger i om dagen?
jeg ryger en pakke, cirka
!!!!!!
Nogenlunde det samme som dig..nogen gange mere..det afhænger af hvor meget jeg har at lave..og andre gange mindre.
Jeg ryger når jeg har tid, lyst og mulighed.
Men er i grunden en underlig ryger.
For jeg elsker det og nyder det og har ingen intentioner om at holde op..overhovedet.
Jeg har så meget i mit liv som jeg ikke må og kan, som andre har mulighed for, så rygning er min lille last, der gør livet lidt grønnere, og det er ganske enkelt ikke oppe til diskussion.
Det er sådan med rygning og mnig, at jeg altid har kunnet holde op når jeg ville også selvom jeg ryger som en skorsten.
Jeg har aldrig røget når jeg fx har været gravid og i månederne efter, for jeg ville ikke have rygerbørn.
Og laver jeg ting, hvor jeg ikke har mulighed for en rygepause, jamen så ryger jeg heller ikke.
Nu hvor jeg endelig har fået arbejde, så ryger jeg en gang i løbet af min arbejdstid (arbejder her i starten ca 4 timer om dagen og kommer måske op på 5 timer på et tidspunkt, hvis jeg kan holde til det) Men der ryger jeg en smøg omkring kl 10 eller når det passer ind i rytmen.
De andre henter kaffe og går på toilettet og den slags...jeg går så ud og ryger, så det passer fint med det.

Kærligst
Sussie
Anmeld