rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

MaliksMor

MissGeoh skriver:

Jeg har været røgfri siden 7 Maj 2010.

WauW Det bare så fedt at hører.

Jeg stoppede da jeg var gravid med Malik, men begyndte desværre kort tid efter han var født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Caroline86

CamillaRH skriver:

Nååårh nååårh søde

det var ikke ment på den måde

Daniel ryger nok 15 smøger om dagen i snit...

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

muzen skriver:

jeg har været røg fri i 3 år her den 7 marts da jeg fandt ud af at jeg ventet min søn.

Det er du den 3' der skriver. Super flot
- sidder her om bliver helt jaloux..

Anmeld

4. marts 2011

muzen

CamillaRH skriver:

Det er du den 3' der skriver. Super flot
- sidder her om bliver helt jaloux..

det var nemt for mig, for jeg var kun weekend ryger før jeg blev gravid.

men men men selv i dag kan jeg få lyst til en smøg i sær når vi er til fest

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Caroline86 skriver:

det var ikke ment på den måde

Daniel ryger nok 15 smøger om dagen i snit...

neej, neej

. adrk, jeg kan huske at serdar røg imens jeg var gravid, der røg jeg ikke. det simpelthen det væreste( når man ikke selv ryger).. så må du jo få ham til at stoppe

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Carina1977 skriver:

Jeg var jo holdt med at ryge, fordi jeg jo fandt ud af at jeg var gravid. Men da jeg desværre fik at vide at jeg havde en MA, så begyndte jeg at ryge igen. Når man er ked af det, så er det bare så nemt at plumpe i igen.

Jeg skal stoppe med at ryge igen, men kan mærke på mig selv at det ikke er det rette tidspunkt endnu. Min hjerne skal også lige følge me til det....og er ikke parat endnu.

Men jeg ryger et sted mellem 10-15 cigaretter dagligt, så jeg har stemt 15.

Lige præcis. Når man har haft en rigtig dårlig dag, eller noget lign. så er det virkelig svært ikke at lade vær.

Håber da for dig at det lykkes at stoppe, hvis det er hvad du vil

Anmeld

4. marts 2011

SussieThyssen

CamillaRH skriver:

hej tøser.

der har ganteret være en MIO. indlæg lige omkring dette.

- men, til jer som ryger. Hvor mange smøger ryger i om dagen?

jeg ryger en pakke, cirka !!!!!!

Nogenlunde det samme som dig..nogen gange mere..det afhænger af hvor meget jeg har at lave..og andre gange mindre.
Jeg ryger når jeg har tid, lyst og mulighed.
Men er i grunden en underlig ryger.
For jeg elsker det og nyder det og har ingen intentioner om at holde op..overhovedet.
Jeg har så meget i mit liv som jeg ikke må og kan, som andre har mulighed for, så rygning er min lille last, der gør livet lidt grønnere, og det er ganske enkelt ikke oppe til diskussion.
Det er sådan med rygning og mnig, at jeg altid har kunnet holde op når jeg ville også selvom jeg ryger som en skorsten.
Jeg har aldrig røget når jeg fx har været gravid og i månederne efter, for jeg ville ikke have rygerbørn.
Og laver jeg ting, hvor jeg ikke har mulighed for en rygepause, jamen så ryger jeg heller ikke.
Nu hvor jeg endelig har fået arbejde, så ryger jeg en gang i løbet af min arbejdstid (arbejder her i starten ca 4 timer om dagen og kommer måske op på 5 timer på et tidspunkt, hvis jeg kan holde til det) Men der ryger jeg en smøg omkring kl 10 eller når det passer ind i rytmen.
De andre henter kaffe og går på toilettet og den slags...jeg går så ud og ryger, så det passer fint med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

muzen skriver:

det var nemt for mig, for jeg var kun weekend ryger før jeg blev gravid.

men men men selv i dag kan jeg få lyst til en smøg i sær når vi er til fest

Ja okay. Det kan man selvf ikke helt samligne med en som ryger hverdag. Men, det er da stadig flot at du kan holde dig fra smøgerne

- Jeg tror ikke jeg stopper. Min mand's far har lige fået afvide at han maks har 2 år tilbage, pga. rygning. og det sætter da tankerne igang

Anmeld

4. marts 2011

Silas&Mille

Jeg ryger ikke mere, har ikke gjort det siden den 9. maj 2010 hvor jeg fandt ud af at jeg var gravid 

Jeg røg ikke mere end 5-7 stykker om dagen, så havde nemt en pakke til at holde i tre dage.

Jeg SAVNER at ryge og tager mig selv i at være ved at købe en pakke næsten hver gang jeg er ude og handle. Men jeg holder stand endnu

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

Nogenlunde det samme som dig..nogen gange mere..det afhænger af hvor meget jeg har at lave..og andre gange mindre.
Jeg ryger når jeg har tid, lyst og mulighed.
Men er i grunden en underlig ryger.
For jeg elsker det og nyder det og har ingen intentioner om at holde op..overhovedet.
Jeg har så meget i mit liv som jeg ikke må og kan, som andre har mulighed for, så rygning er min lille last, der gør livet lidt grønnere, og det er ganske enkelt ikke oppe til diskussion.
Det er sådan med rygning og mnig, at jeg altid har kunnet holde op når jeg ville også selvom jeg ryger som en skorsten.
Jeg har aldrig røget når jeg fx har været gravid og i månederne efter, for jeg ville ikke have rygerbørn.
Og laver jeg ting, hvor jeg ikke har mulighed for en rygepause, jamen så ryger jeg heller ikke.
Nu hvor jeg endelig har fået arbejde, så ryger jeg en gang i løbet af min arbejdstid (arbejder her i starten ca 4 timer om dagen og kommer måske op på 5 timer på et tidspunkt, hvis jeg kan holde til det) Men der ryger jeg en smøg omkring kl 10 eller når det passer ind i rytmen.
De andre henter kaffe og går på toilettet og den slags...jeg går så ud og ryger, så det passer fint med det.

Kærligst
Sussie

Jeg synes også det er skønt, at ryge. hvis man fx. har haft en travl dag. men, det er også meget forskelligt hvor meget jeg ryger. men, for det meste er det en pakke, hvis jeg er sammen med andre ryger -bliver det hurtigt mere

Flot, at du ikke har røget imens du har været gravid - den vogn kan jeg komme med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.