Tilståelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Karo

Hvor er jeg altså glad for at dig (og andre) føler at i kan fortælle om hvordan i har det. Jeg syndes jo vi har det dejligt herinde, men det nytter jo ikke noget hvis der er nogen der går og føler sig oversette. Så derfor er jeg så glad for at i alligevel føler at i kan fortælle os hvordan i har det, så vi kan ændre på de ting der gør andre ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

mama09

Jules skriver:

Nu tog jeg mig så sammen og læste alle indlæg ang. den dårlige stemining... Har nok udgået det med vilje fordi jeg ikke havde lyst til at fortælle hvordan jeg havde det

Jeg har haft det sådan at jeg har ment at i var lidt ligeglade med mig At jeg åbenbart ikke var en god nok "veninde" herinde til at der var nogen der manglede mig når jeg ikke fik skrevet i længere tid også når jeg endelig fik skrevet et indlæg eller svaret var der næsten ingen respons....

Tror på at mine hormoner har spillet meget ind i den sidste tid... Intet har gået som det skulle og der er ikke rigtig lysere tider i møde i nu

Men nu er jeg hoppet på hesten igen og ARBEJDER på at blive en god BABY NSER!!!!

Elsker jer piger!

jeg føler jeg "ser" dig hele tiden! Men jo nok pga. face Men håber du ved you are in my  det samme med din skønne prins og prinsesse.. og håber da snart vi ses igen - vi bor jo ikke langt fra hinanden!

Anmeld

8. marts 2011

Jules

Trinehw skriver:

jeg føler jeg "ser" dig hele tiden! Men jo nok pga. face Men håber du ved you are in my  det samme med din skønne prins og prinsesse.. og håber da snart vi ses igen - vi bor jo ikke langt fra hinanden!

Du er sgu dejlig Trine 

Vil rigtig gerne snart sesFor dårligt vi ikke får gjort det noget mere når vi som sagt bor så tæt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.