Tilståelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Jules

Vingummien skriver:

Det går meget op og ned men det går godt med kæreste osv. Men er så mange ting der fylder syntes jeg. Og nu skal jeg snart i praktik også

Spænende med praktikken... Håber du bliver glad for det....

Dejligt det går godt med ham loverboyen ;)

Ja syntes godt nok os at det går meget op og ned herhjemme... Men sådan er livet jo.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Milka

synes det er godt at flere kommer ud og siger det, ligesom du gør nu! jeg holdte mig også væk af lidt de samme grunde som dig  men det er blevet bedre herinde igen, synes du ikke?

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Nu tog jeg mig så sammen og læste alle indlæg ang. den dårlige stemining... Har nok udgået det med vilje fordi jeg ikke havde lyst til at fortælle hvordan jeg havde det :(

Jeg har haft det sådan at jeg har ment at i var lidt ligeglade med mig :( At jeg åbenbart ikke var en god nok "veninde" herinde til at der var nogen der manglede mig når jeg ikke fik skrevet i længere tid også når jeg endelig fik skrevet et indlæg eller svaret var der næsten ingen respons....

Tror på at mine hormoner har spillet meget ind i den sidste tid... Intet har gået som det skulle og der er ikke rigtig lysere tider i møde i nu :(

Men nu er jeg hoppet på hesten igen og ARBEJDER på at blive en god BABY NSER!!!!

Elsker jer piger!

Anmeld

6. marts 2011

Jules

Milka skriver:

synes det er godt at flere kommer ud og siger det, ligesom du gør nu! jeg holdte mig også væk af lidt de samme grunde som dig  men det er blevet bedre herinde igen, synes du ikke?

Jo det syntes jeg bestemt!

det er super dejligt

Anmeld

6. marts 2011

Jules

Milka skriver:

Jeg har nu altid personligt GLÆDET mig til nyt fra dig og dine smukke piger

Anmeld

6. marts 2011

Milka

Jules skriver:

Jeg har nu altid personligt GLÆDET mig til nyt fra dig og dine smukke piger

tak søde 

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Så du!!!! Du skal selvfølgelig blive ved med at skrive herine, for vi modtager GLADELIGT indlæg fra dig. Jeg har egentlig bare tænkt at du har haft travlt med to dejlige unger!!! Og jeg har slugt alle de dejlige billeder du lægger på facebook!!! Det er sgu godt nok nogle kønne unger du har dig!!!! Det er jo helt vildt!!! Så når overskuddet byder sig så skriv!!!

Anmeld

6. marts 2011

Vingummien

Jules skriver:

Spænende med praktikken... Håber du bliver glad for det....

Dejligt det går godt med ham loverboyen

Ja syntes godt nok os at det går meget op og ned herhjemme... Men sådan er livet jo.... 

Det går så det er bare super dejligt også det der er med til at der er lys når alle tingene kommer på en gang

Anmeld

6. marts 2011

Jules

michella80 skriver:

Så du!!!! Du skal selvfølgelig blive ved med at skrive herine, for vi modtager GLADELIGT indlæg fra dig. Jeg har egentlig bare tænkt at du har haft travlt med to dejlige unger!!! Og jeg har slugt alle de dejlige billeder du lægger på facebook!!! Det er sgu godt nok nogle kønne unger du har dig!!!! Det er jo helt vildt!!! Så når overskuddet byder sig så skriv!!!

Tusind tak søde... 

Anmeld

6. marts 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.