Tilståelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Jules

Nu tog jeg mig så sammen og læste alle indlæg ang. den dårlige stemining... Har nok udgået det med vilje fordi jeg ikke havde lyst til at fortælle hvordan jeg havde det :(

Jeg har haft det sådan at jeg har ment at i var lidt ligeglade med mig :( At jeg åbenbart ikke var en god nok "veninde" herinde til at der var nogen der manglede mig når jeg ikke fik skrevet i længere tid også når jeg endelig fik skrevet et indlæg eller svaret var der næsten ingen respons....

Tror på at mine hormoner har spillet meget ind i den sidste tid... Intet har gået som det skulle og der er ikke rigtig lysere tider i møde i nu :(

Men nu er jeg hoppet på hesten igen og ARBEJDER på at blive en god BABY NSER!!!!

Elsker jer piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Ranarupta

Jules skriver:

Nu tog jeg mig så sammen og læste alle indlæg ang. den dårlige stemining... Har nok udgået det med vilje fordi jeg ikke havde lyst til at fortælle hvordan jeg havde det

Jeg har haft det sådan at jeg har ment at i var lidt ligeglade med mig At jeg åbenbart ikke var en god nok "veninde" herinde til at der var nogen der manglede mig når jeg ikke fik skrevet i længere tid også når jeg endelig fik skrevet et indlæg eller svaret var der næsten ingen respons....

Tror på at mine hormoner har spillet meget ind i den sidste tid... Intet har gået som det skulle og der er ikke rigtig lysere tider i møde i nu

Men nu er jeg hoppet på hesten igen og ARBEJDER på at blive en god BABY NSER!!!!

Elsker jer piger!

Neeeej Julie!

Jeg er ked af, at jeg ikke har gjort mig til, at du ikke har siddet med den følelse! 
Sådan noget bliver man jo ked af, når man sidder i din ende...
Jeg håber, at du ved, at du er lige så vigtig herinde, som alle andre - jeg nyder i hvert fald at læse om dine dejlige børn og dine tanker

Kram! 

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

Årh, Jules! Det er da ikke en rar følelse at sidde med Det er jeg ked af at læse!

Det kan godt være du har været lidt overset, men det er i hvert fald ikke noget jeg personligt har gjort med vilje.

Vi er et stort fællesskab, og jeg holder af hver og en herinde. Også af dig!!

Jeg synes det er flot at du indrømmer det. For så har vi andre en mulighed for at gøre noget ved det. Men jeg tror på den anden side også du har lidt ret i, at er man ikke så aktiv, så får man måske heller ikke så meget igen?

Stort knus! Du ér altså en navle!

Anmeld

4. marts 2011

Jules

kitty skriver:

Årh, Jules! Det er da ikke en rar følelse at sidde med Det er jeg ked af at læse!

Det kan godt være du har været lidt overset, men det er i hvert fald ikke noget jeg personligt har gjort med vilje.

Vi er et stort fællesskab, og jeg holder af hver og en herinde. Også af dig!!

Jeg synes det er flot at du indrømmer det. For så har vi andre en mulighed for at gøre noget ved det. Men jeg tror på den anden side også du har lidt ret i, at er man ikke så aktiv, så får man måske heller ikke så meget igen?

Stort knus! Du ér altså en navle!

Ja jeg er overbevist om at det er rigtigt! - Det er lidt en ond cirkel....  

Så håber jeg at jeg kan gøre mit så jeg gir det jeg ønsker at få retur

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Ranarupta skriver:

Neeeej Julie!

Jeg er ked af, at jeg ikke har gjort mig til, at du ikke har siddet med den følelse! 
Sådan noget bliver man jo ked af, når man sidder i din ende...
Jeg håber, at du ved, at du er lige så vigtig herinde, som alle andre - jeg nyder i hvert fald at læse om dine dejlige børn og dine tanker

Kram! 

Tusind tak søde.... Tror os at det er de her mor hormoner der har fået mig til lave denne scene... 

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

Jules skriver:

Ja jeg er overbevist om at det er rigtigt! - Det er lidt en ond cirkel....  

Så håber jeg at jeg kan gøre mit så jeg gir det jeg ønsker at få retur

Jeg tror ikke der skal meget til, Jules! For du er jo en skøn og kærlig pige, men som du selv skriver har der været så meget andet!

Det skal nok gå alt sammen! Navler holder sammen!!

Anmeld

4. marts 2011

ChatH

Åhhh søde det er da bare ikke okay... skammer mig helt at jeg ikke har været bedre til at svare dig!!

UNDSKYLD! Jeg vil blive bedre til at huske dig smukke og håber du kommer oven på igen

KÆMPE KÆMPE kram

Anmeld

4. marts 2011

Jules

kitty skriver:

Jeg tror ikke der skal meget til, Jules! For du er jo en skøn og kærlig pige, men som du selv skriver har der været så meget andet!

Det skal nok gå alt sammen! Navler holder sammen!!

Vrrrrrææææl

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Chatarina skriver:

Åhhh søde det er da bare ikke okay... skammer mig helt at jeg ikke har været bedre til at svare dig!!

UNDSKYLD! Jeg vil blive bedre til at huske dig smukke og håber du kommer oven på igen

KÆMPE KÆMPE kram

Jeg har jo heller ikke selv været for god til at svare :( Tusind tak søde

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Åårrrh nej sådan må du ikke tænke

Vi er her jo alle for hinanden og ingen skal glemmes, så det er jeg godt nok ked af at du har følt!!!

Ind imellem tænker jeg ikke så meget over hvis folk ikke er herinde i en periode, for jeg har de fleste på facebook, så følger jeg jo lidt med der og glemmer måske lidt at "råbe" jer op når i ikke har givet lyd herinde.

Ihvertfald skal du ikke føle dig overset!!!!

Kram til dig, Victor og Veeegra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.