Tilståelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Jules

bondepigen skriver:

Dejligt at høre.

Vil prøve om jeg snart kan få lagt nogle lidt nyere billeder i mit album... Skal nok sige til, når jeg gør det.

Du er et dejligt menneske, Julie!

Wiiih  Dem ser jeg frem til at se 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Jules

anna-jonas skriver:

JULIE.............................din hormonbombe.........................Jeg har sgu' savnet dig, din dejlige tøs. De sidste par uger har jeg tænkt en del på dig, om du havde det godt o.s.v.

Jeg har egentligt tillagt dit fravær, at det er hårdt at blive mor for anden gang, og at der er nok at se til, når man har 2 unger at tage sig af.

Jeg er glad for at du er tilbage................

Tak dejlige Mette

Du beskriver det  meget godt med HORMONBOMBE... Kan ikke helt styre de ting jeg føler for tiden...   Voldsomme humørsvininger kan forkomme...hihi

Syntes ikke jeg kan give ungerne meget af skylden for hold da op jeg har det nemt.... Når man ser bort fra mine magtkampe med Viktor - The Boss..... 

Anmeld

5. marts 2011

Jules

Vingummien skriver:

Hvordan går det hjemme hos jer, når man ser bort fra E's natteroderi???

Anmeld

5. marts 2011

Lilac

Jeg synes det er super godt at det kommer frem for så kan vi alle være mere opmærksomme på ikke at overse folk!! Alle skal føle sig velkomne og savnet!

Anmeld

5. marts 2011

msax

Kære Julie...

jeg har ingen kloge ord - kun undskyld. For det er ikke meningen overhovedet at nogen skal føle sig udenfor.

jeg har dyb respekt for at du tør fortælle os hvordan du har det. det gør det så meget lettere for os at åbne op og være mere obs på hinanden.

Anmeld

5. marts 2011

oo

jeg ville allerhelst kopiere msax svar til dig, men det er lige lovlig skraldet (altså ikke svaret, men at hapse det!).

men undskyld tusinde gange herfra, for jeg VED, at jeg er en af dem der kukkelurer uden altid at få svaret  især inde på facebook følger jeg dejlige Vera (og Victor) - det er så morsomt at følge en anden der står i alle de samme situationer som een selv, med grød og søvn og vokseværk!

Anmeld

5. marts 2011

Vingummien

Jules skriver:

Hvordan går det hjemme hos jer, når man ser bort fra E's natteroderi???

Det går meget op og ned men det går godt med kæreste osv. Men er så mange ting der fylder syntes jeg. Og nu skal jeg snart i praktik også

Anmeld

6. marts 2011

KWL

Jules skriver:

Nu tog jeg mig så sammen og læste alle indlæg ang. den dårlige stemining... Har nok udgået det med vilje fordi jeg ikke havde lyst til at fortælle hvordan jeg havde det

Jeg har haft det sådan at jeg har ment at i var lidt ligeglade med mig At jeg åbenbart ikke var en god nok "veninde" herinde til at der var nogen der manglede mig når jeg ikke fik skrevet i længere tid også når jeg endelig fik skrevet et indlæg eller svaret var der næsten ingen respons....

Tror på at mine hormoner har spillet meget ind i den sidste tid... Intet har gået som det skulle og der er ikke rigtig lysere tider i møde i nu

Men nu er jeg hoppet på hesten igen og ARBEJDER på at blive en god BABY NSER!!!!

Elsker jer piger!

Åh...søde

Det er jeg ked af at høre.

Men flot at du skriver så vi bliver opmærksom på det.

Anmeld

6. marts 2011

Jules

Lilac skriver:

Jeg synes det er super godt at det kommer frem for så kan vi alle være mere opmærksomme på ikke at overse folk!! Alle skal føle sig velkomne og savnet!

Ja ikke 

Anmeld

6. marts 2011

Jules

Kristinewl skriver:

Åh...søde

Det er jeg ked af at høre.

Men flot at du skriver så vi bliver opmærksom på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.