Hvad står Fredagen's menu på hos Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Carina1977

Vi skal bare have rester iaften, så det er bare ind i mikroen, og så er der serveret  

Hvis du kan lide aubergine....så smager det fantastisk  synes jeg i hvert fald  Har faktisk en opskrift liggende et eller andet sted, hvor den grøntsag er i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

<3

louise4060 skriver:

hmm nogen bakterier skal man være påpasselige med alligevel.

der findes bakterier der kan overleve meget høje temp. meget lave temp. og endda uden ilt.

Desuden selvom dit rugbrød måske ikke ikke lugter dårligt eller har mugdannelse.. så kan der igennem hele dit brød være små bitte rødder som faktisk ikke er så gode at indtage

Jep det er der. Ligesom der er skimmelsvamp sporer overalt men det er fåtallet af steder de sætter sig.

Jeg kunne ALDRIG finde på at lave noget mad som enten ser, føles, lugter eller direkte synlig har bevis på er fordævret. Men en udløbsdato er en holdelinie. Og den er til for at man skal forholde sig til den og så bruge sin sunde fornuft

Men tak for bekymringen

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Kirle skriver:

Jeg så lige på udløbsdatoen på vores rugbrød at vi skal have øllebrød i aften *fnis*

Totalt usundt med flødeskum og nada grønt!

Uhm det er også lækkert sådan noget

Anmeld

4. marts 2011

<3

Carina1977 skriver:

Uhm det er også lækkert sådan noget

Ja det er det ind imellem Meget retro - sådan noget fik vi altid hjemme i mit barndomshjem.

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Kirle skriver:

Ja det er det ind imellem Meget retro - sådan noget fik vi altid hjemme i mit barndomshjem.

Ja det gjorde vi også

Min søn kan ikke lide det, så vi får det aldrig herhjemme

Anmeld

4. marts 2011

<3

Carina1977 skriver:

Ja det gjorde vi også

Min søn kan ikke lide det, så vi får det aldrig herhjemme

Nej kæresten er altså heller ikke udpræget begejstret. Men en flødeskumsklat kan redde meget

Anmeld

4. marts 2011

Isabella_mor

kyllingelasagne med salat og ovnbagte baguette.. (evt med hvidløg eller sådan noget.. nom nom nom

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

BUTTER CHICKEN.... OMG my favorite...

Anmeld

4. marts 2011

julie69

Vi skal have kartoffel/porre suppe med gulerodsboller til. MUMS

Anmeld

4. marts 2011

twiggi

herhjemme kommer mine forældre og min kærestes forældre og spiser aftensmad, vi skal lave hamberyg med kogte kartofler + brun-kartofler og spinatsovs, flutes og grønsager til.

og islagkage til x-factor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.