Hvad står Fredagen's menu på hos Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

4xGreve

MoarJ skriver:

Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve... 

Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat... 

Eller

Mørbrad i flødesovs...  Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag... 

Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette?? 

Hvad er Din/Jeres Menu i aften? 

Vi fik pita efterfulgt af Fredags slik mums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

ulleby

Her stod den på benløse fugle a la Lasse - 1. gang det skulle prøves - det var desværre en skuffelse Vildt tørt men håber at kunne finde på noget sjovt med resterne i morgen så

Anmeld

4. marts 2011

bullerbassen

MoarJ skriver:

Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve... 

Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat... 

Eller

Mørbrad i flødesovs...  Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag... 

Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette?? 

Hvad er Din/Jeres Menu i aften? 

Her står den på hjemmelavet lasagne

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

Maria. skriver:

Sender du ikk opskriften til mig også??

Jo da senere den li senere

Anmeld

4. marts 2011

Lou87

Naannaa87 skriver:

Det gør den os her

smagte lækkert!

Anmeld

5. marts 2011

Steph_Laurits

MoriSverige skriver:

Nu er jeg misundelig!!!

Man kan ikke få medister her i Sverige. 
Så vi glæder os rigtig meget til at få flyttet så vi kan få det lidt oftere end bare en gang om året  

Hehe, tror også jeg ville længtes efter det hvis jeg ikke boede i DK og derved ikke kunne få det!

Men her er det kæresten der kan spise det i flæng
Men godt det er det, dog ikke for tit

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

Her stod den på Roastbeef m. flødekartofler og forårs grønsager og til dessert stod den på grøn giftkage

Anmeld

5. marts 2011

Steph_Laurits

sarahb skriver:

joooo.. Sender den lige til dig Søde..
Har stået og lavet den tidligere og jeg går bare og små spiser af sovsen hele tiden og den er bare go FED

Eeej du må også gerne sende den til mig hvis du vil

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

Her stod den på Roastbeef m. flødekartofler og forårs grønsager og til dessert stod den på grøn giftkage

Lyder bestemt også lækkert... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.