Hvad står Fredagen's menu på hos Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.847 visninger
88 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Mira0911

Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve... 

Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat... 

Eller

Mørbrad i flødesovs...  Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag... 

Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette?? 

Hvad er Din/Jeres Menu i aften? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

BellaCiinea

Hmm ved faktisk ikke hva vi skal ha idag.

Det bliver nok nogle panerede kyllinge schnitzler med ris og grøntsager..

Noget nemt

Anmeld

4. marts 2011

FrkT

Uhhhh jeg aner det virkelig ikke. Jeg har aftenvagt på arbejde i dag, så spiser der. Menuen hænger dog på en seddel på arbejdspladsen, men forventer ikke det store, for de (plejehjemmet der leverer maden til os) plejer ikke at lave særlig lækker mad om fredagen, ret skuffende. Så jeg kan sagtens risikere at det er noget hvor jeg i stedet vælger at tage en rugbrødsmad. Nu må vi se...

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve... 

Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat... 

Eller

Mørbrad i flødesovs...  Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag... 

Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette?? 

grøntsager der er gode at bage:

knoldselleri

pastinak

persillerod

gulerod

kartoffel

sød kartoffel

løg

hvidløg

rødbede

blegselleri

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

og vi skal have forlorren harre, for jeg får gæster (TJUHL)

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Herhjemme er ungerne ig jeg alene hjemme, så vi skal have fiskefilleter med hjemmelavede ovnkartofler, remoulade og masser af gnavegrønt

Anmeld

4. marts 2011

<3

Jeg så lige på udløbsdatoen på vores rugbrød at vi skal have øllebrød i aften *fnis*

Totalt usundt med flødeskum og nada grønt!

Anmeld

4. marts 2011

Lou87

MoarJ skriver:

Eller

Her står den på engelske bøffer, fritter og go jensens sovs
Rigtig lækker fredags middag ! mums

Anmeld

4. marts 2011

Mor Til Julie<3

Eller

Vi skal hen til min datter`s mormor og morfar og spise pandekager ...

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Kirle skriver:

Jeg så lige på udløbsdatoen på vores rugbrød at vi skal have øllebrød i aften *fnis*

Totalt usundt med flødeskum og nada grønt!

lækkert!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.