Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jannebjerre skriver: hmm ved ikke - er blankEr der nogen der kender en god ret med ferske rødspætte fileter?? Eller oksekød??
hmm ved ikke - er blankEr der nogen der kender en god ret med ferske rødspætte fileter?? Eller oksekød??
Hakket oksekød?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve... Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat... Eller Mørbrad i flødesovs... Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag... Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette?? Hvad er Din/Jeres Menu i aften?
Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve...
Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat...
Eller
Mørbrad i flødesovs... Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag...
Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette??
Hvad er Din/Jeres Menu i aften?
åhhh det der mørbrad lyder da godt nok lige godt da
af grøntsager i ovnen plejer jeg at bruge røde peberfrugter, gulerødder, brokoli, løg evt blomkål...
MoarJ skriver: Hakket oksekød?
Jamen jeg har lige handlet ind til lidt lækkert... Får besøg
Først Avokadoer med rejer -
og så skal vi have helstegt mørbrad med skivekartofler, Wisky sovs og en lækker salat
God weekend til jer alle sammen...
Kirle skriver: Ja nemlig Men havde planlagt noget vegetar med en masse grønt som afvejer alt det usunde men så så jeg som sagt på udløbsdatoen på vores rugbrød og er altså per princip imod at smide mad ud. Så må man hellere spise efter sidste holdbarhedsdato
Ja nemlig Men havde planlagt noget vegetar med en masse grønt som afvejer alt det usunde men så så jeg som sagt på udløbsdatoen på vores rugbrød og er altså per princip imod at smide mad ud. Så må man hellere spise efter sidste holdbarhedsdato
Ja, præcis! Jeg prøver virkelig at planlægge vores amd, så der ikke bliver noget spildt. Og nå ja... Hvis dte ikke ser dårlig ud, lugter osv, så kan dte godt spises efter udløbsdatoen
Vi skal ha bøfstroganoff.. :-) Får min bror og svigerinde på besøg.. :-D
jannebjerre skriver: Ja
Ja
Her kan vi finde på at lave bøffer med feta i... Kapers og rødbeder...
Bøf med spejlæg...
MoarJ skriver: Her kan vi finde på at lave bøffer med feta i... Kapers og rødbeder... Bøf med spejlæg...
JulieE skriver: Ja, præcis! Jeg prøver virkelig at planlægge vores amd, så der ikke bliver noget spildt. Og nå ja... Hvis dte ikke ser dårlig ud, lugter osv, så kan dte godt spises efter udløbsdatoen
Ja sålænge det bliver kogt igennem så det værste bliver slået ihjel er reglenen herhjemme
Kirle skriver: Ja sålænge det bliver kogt igennem så det værste bliver slået ihjel er reglenen herhjemme
hmm nogen bakterier skal man være påpasselige med alligevel.
der findes bakterier der kan overleve meget høje temp. meget lave temp. og endda uden ilt.
Desuden selvom dit rugbrød måske ikke ikke lugter dårligt eller har mugdannelse.. så kan der igennem hele dit brød være små bitte rødder som faktisk ikke er så gode at indtage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128