Hvad står Fredagen's menu på hos Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

JulieE

Ni-ko-li-ne skriver:

og vi skal have forlorren harre, for jeg får gæster (TJUHL)

Eij.. Forloren hare... det er nok 15jeg sidst har fået det. Det må jeg altså prøve at lave en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Lammekølle med boullionkartofler, feta, bønner og tzatiki....

Anmeld

4. marts 2011

Ni-ko-li-ne

JulieE skriver:

Eij.. Forloren hare... det er nok 15jeg sidst har fået det. Det må jeg altså prøve at lave en dag

jeg elsker det og det er meget meget nemt!

Anmeld

4. marts 2011

FrkT

SØS skriver:

Lammekølle med boullionkartofler, feta, bønner og tzatiki....

Din menu er indtil videre uden tvivl den lækreste.... herhjemme ELSKER vi lam  Og alt tilbehøret er også super godt! MUMS, bliver helt sulten ved tanken..

Anmeld

4. marts 2011

Steph_Laurits

Herhjemme står den på medister med kartofler og brun sovs!

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg elsker det og det er meget meget nemt!

Det var også en af mine favoritter som stort barn... Mon ikke også det vil falde i ungernes smag

Anmeld

4. marts 2011

TrineCT

Vi skal ha grønsagsfrikadeller med gulerodssalat.

Trine

www.smart-babytoej.dk

Anmeld

4. marts 2011

mor_sabina

MoarJ skriver:

Når jeg kun kan få lov at spise i ro og mag om aften, er der mange ting jeg gerne vil have, og mange nye ting jeg gerne vil prøve... 

Lige nu er tankerne en rigtig lækker flæskesteg med tilbehør og Waldorff salat... 

Eller

Mørbrad i flødesovs...  Evt. noget frugtsalat... Det er det der flyver rundt i tankerne på hvad det skulle ske og være i dag... 

Vil også gerne prøve end masse grønsager der bliver skrællet, gjort rene og skåret og smidt i ovnen... Hvilke grønsager er egnet til dette?? 

Hvad er Din/Jeres Menu i aften? 

Jeg havde egentlig forberedt skinkemignon med rødpeber, løg, hvisløg og pikantost i med ovn kartofler og måske lidt gulerod- hvidkålssalat med rosiner, mandler og ananas Lang menu.. men så ringer manden at vi skal noget andet??? Uhh det er spændende har absolut ikke en hverken kreativ eller romantisk mand så det er e´t meget spændende tiltag

Men jeg kan anbefale rodfrugter i ovnen med frikadeller, det fik vi i to dage fordi det var så lækkert. Jeg købte en hel pose blandede rodfrugter og den fik vi spist på en dag

Anmeld

4. marts 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

lækkert!!!!

Ja faktisk ret lækkert meen bare ikke så p*****sundt Det bliver en slags dessert til middagsmad

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Kirle skriver:

Ja faktisk ret lækkert meen bare ikke så p*****sundt Det bliver en slags dessert til middagsmad

Lidt som at spise pandekager til aftensmad -Der skal også være plads til den slags en gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.