Ups... Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Christine

ønskebarn74 skriver:

Ok nu hygger du dig så med at sparke en der ligger ned...

9år har vi kæmpet og har indtil nu mistet 4børn den ene over halvejs inde i graviditeten..

Og sådan har jeg det med det.. Men jeg går jo ikke ind i deres tråd og skammer dem ud... Fordi det er at sparke en der ligger ned... Så tak for lort, du kan hvist ikke tale med om disse følelser..

Spørg en gravid der har taget et svært valg om at få en abort og jeg er sikker på hun vil føle sig MEGET sparket på af dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

ønskebørn74

Christine skriver:

Hvorfor? Det har da intet med hinanden at gøre. Det er lidt forskruet i min verden at se sådan på det. Lidt ligesom det er uretfærdigt at det regner nogle gange fordi jeg ikke har bil, men kun en cykel. Det har intet med hinanden at gøre og man er da nødt til at se det store billede!
Det er da synd for dig at det er svært for dig at blive gravid, men det er det også for en gravid der ikke ønsker barnet eller for et barn der ikke var ønsket. Hvorfor er det mere synd for dig?

Og hvis du nu havde læst hele tråden og mit første indlæg, mener jeg hvorfor skal jeg betale for at få hjælp i det offentlige for at få barn, når jeg rent faktisk er syg. Når folk gratis kan få et fjernet..

Anmeld

3. marts 2011

ønskebørn74

Christine skriver:

Spørg en gravid der har taget et svært valg om at få en abort og jeg er sikker på hun vil føle sig MEGET sparket på af dig.

Hallo jeg har ikke skrevet det til nogen i deres tråd af samme grund.. Ville aldrig skrive det direkte til en der havde fået det gjort.. Kun i denne generelle debat.. Du gør det personligt... FØJ..

Anmeld

3. marts 2011

Christine

ønskebarn74 skriver:

Hallo jeg har ikke skrevet det til nogen i deres tråd af samme grund.. Ville aldrig skrive det direkte til en der havde fået det gjort.. Kun i denne generelle debat.. Du gør det personligt... FØJ..

Nej det gør jeg ikke, for jeg kan holde en god tone

Mht brugerbetaling er der måske prisforskel og som du ville vide hvis du læste ordentligt efter, så er det i mine øjne et VÆSENTLIGT hensyn at et barn ikke bliver født som uønsket og også at en kvinde har ret til selv at vælge.

Men vis mig gerne hvor jeg gør det personligt, jeg skriver nemlig generelt om min mening og angriber ikke nogen. Hvis du ser det anderledes er du velkommen til at dokumentere det.

Anmeld

3. marts 2011

ønskebørn74

Christine skriver:

Nej det gør jeg ikke, for jeg kan holde en god tone

Mht brugerbetaling er der måske prisforskel og som du ville vide hvis du læste ordentligt efter, så er det i mine øjne et VÆSENTLIGT hensyn at et barn ikke bliver født som uønsket og også at en kvinde har ret til selv at vælge.

Men vis mig gerne hvor jeg gør det personligt, jeg skriver nemlig generelt om min mening og angriber ikke nogen. Hvis du ser det anderledes er du velkommen til at dokumentere det.

Hvorfor? Det har da intet med hinanden at gøre. Det er lidt forskruet i min verden at se sådan på det. Lidt ligesom det er uretfærdigt at det regner nogle gange fordi jeg ikke har bil, men kun en cykel. Det har intet med hinanden at gøre og man er da nødt til at se det store billede!
Det er da synd for dig at det er svært for dig at blive gravid, men det er det også for en gravid der ikke ønsker barnet eller for et barn der ikke var ønsket. Hvorfor er det mere synd for dig?

Jamen godt jeg kan genopfriske din hukommelse.. DIG... Skriver du...

Jeg skrev generelt ikke om et individ...

Anmeld

3. marts 2011

Christine

ønskebarn74 skriver:

Jamen godt jeg kan genopfriske din hukommelse.. DIG... Skriver du...

Jeg skrev generelt ikke om et individ...

Jeg kunne have skrevet for barnløse i stedet for. Så kan du jo svare på det, hvis du så synes det lyder pænere. Pointen er at det ER synd for en der er gravid men ikke kan overskue et barn og jeg håber da alle kan være enige om at det er synd for et barn at være født som uønsket.

Anmeld

3. marts 2011

Sof

Carina1977 skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at man bør beskytte sig, hvis man vil undgå en graviditet. Det tror jeg vil alle kan blive enige om

Måske er det bare mig, der har været uopmærksom, men jeg synes ikke jeg er stødt på nogen herinde, der har skrevet indlæg omkring en gravidtet, der er blevet til pga. de ikke har gidet at beskytte sig.

Selvom jeg har haft både spontane aborter og en missed abortion, så bliver jeg skam ikke harm over at folk vælger abort. Jeg tror sjældent at en abort er en nem beslutning. Jeg ved der er nogen der får abort efter abort, og der går min grænse godt nok også. Abort er ikke en præventions-form, og man burde være voksen nok til at bruge beskyttelse, hvis man vil undgå graviditet. Men det sker jo at man bliver gravid selvom man bruger beskyttelse. jeg er blevet gravid på p-piller 2 gange, og her sidste gang, ved jeg at jeg tog dem korrekt. Så måske virker de bare ikke på mig? Har tænkt tanken i hvert fald. Skal lige siges at jeg aldrig har fået en provokeret abort....det kan jeg bare ikke få mig selv til  men jeg har fuldt ud forståelse for de der vælger det, men alt med måde.

Den hapser jeg lige, har dog ikke haft sa'er, men resten passer som hvis jeg selv skrev det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.