Ups... Synes jeg at høre mange herinde sige, og jeg må sige, det gør mig harm! 
Jeg bliver simpelthen så vred over alle de ups'er der synes at fremtræde, forstår godt man ikke selv er ude om det, når man er blevet gravid på præventation, som nogle åbenbart kan blive.
Men jeg synes simpelthen det er forkasteligt, at brokke sig over at være blevet gravid, når manglende beskyttelse har været involveret!
Hvis man kan dyrke ubeskyttet sex - og så i et forhold, hvis man i forvejen har børn sammen - så kan man da absolut også varetage det, som udfaldet så bliver.
Jeg oplever det ikke bare herinde, har også flere veninder der har fået foretaget aborter, da en graviditet på tidspunktet ikke var palnlagt eller uønsket - på trods af at de havde ubeskyttet sex med deres partner/ægtefælle.
Hvorfor er det, at man kan være så forbandet uansvarlig, at et kommende barn skal ende som en ufuldbåren 'klat', fordi det ikke lige passer ind i ens liv... Jeg bliver forarget!
SÅ BRUG DOG BESKYTTELSE 
Og ikke mindst i henhold til alle dem, som virkelig kæmper med at blive gravide - der er nogle der ønsker et barn så inderligt, men ikke kan eller har svært ved, at skabe et lille liv... Det er simpelthen så uretfærdigt, sat i det perspektiv, at graviditeter dagligt ender som ingenting og andre må lide under, at de ikke kan skabe det liv.
Abort-modstander? Nej, egentlig ikke... Jeg er bare modstander af uansvarlighed overfor de her børn - uønskede graviditeter, som kunne være undgået.
Jeg har fuld forståelse for, at man kan blive gravid på præventation samt der kan forekomme graviditet i andre kontekster, som man ikke selv kan være herre over.
Men der hvor dråben flyder mit bæger over, er hvor det er en ups'er...! - UANSVARLIGT!
Jeg ville aldrig selv kunne få en abort, det er liv for dyrebart til!
Måske støder jeg nogle herinde med mit indlæg, dette er bare mine tanker og MIN holdning... Absolut intet andet. Har I andre holdninger, er det jo bare dejligt, da vi alle er forskellige 
En lille bøvs herfra!