Søger inspiration til puslekommode/bord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Sesse89

Tanja84 skriver:

Hi, Hi... tak, er også rigtig glad for resultatet indtil videre

Men du har nok ret i, lille ikke lige passer til et drengeværelse

Personligt er jeg jo helt vild med limegrøn, og synes det ville være super flot og fint til et drengeværelse

Puslekommoden er fra Babysam og koset 1.699 kr. så er en af de lidt dyre, men den kan enbefales

http://www.babysam.dk/esther-puslekommode.aspx 

Du kan også få den i hvid.

Den har vi også og er super glad for den.

Dog har vi valgt at gå af med den nu her ind for nogle uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Maja_4000

Vi har et fra ikea og er super glade for det (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2011

MorAnn

Mamalou skriver:

Der var mange fine, især den med de farvede skuffer. Den ligger vist lidt i den dyre ende, men altid dejligt med inspiration

Ja det er dejligt nogen gange 

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

Mamalou skriver:

Hej alle sammen!

Nu er vi efterhånden ved at være så langt, at vi skal have sat børneværelset i stand. Jeg har lidt svært ved at finde en løsning på puslebord/kommode, nok allermest fordi jeg ikke har fundet den det liigge skal være. 

Jeg hælder mest til puslekommode, hvor der er godt med plads til vaskebalje - eller hvad der nu skal være plus plads til tøj. Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en, der er pæn og passende.

Derfor mangler jeg råd - nok mest inspiration. Så hvis I har billeder af jeres puslearrangement eller kender et link til en løsning på nettet, så vil det være meget dejligt. 

På forhånd tak for hjælpen!

Kh. Louise 30+5 

her er mit

Anmeld

29. marts 2011

NoName

vi har dette, og er MEGA glade for det, der er masser af plads til det hele. der er dog senere rokeret lidt rundt og kommet lidt mere til, man må jo tilpasse sig se små pilfingre...

Anmeld

29. marts 2011

Mamalou

kiwifrugten skriver:

her er mit

Tak for inspirationen. Faktisk har vi købt puslebord vi endte med en kommode fra Ikea med pusletop (eller hvad man nu skal kalde det).

Jeg må sige, at det er en super fin måde jeres "pusle løsning" er arrangeret på. Det er hvad med kalder udnyttelse af pladsen Super fint med tapetet!

Anmeld

29. marts 2011

Mamalou

noname skriver:

vi har dette, og er MEGA glade for det, der er masser af plads til det hele. der er dog senere rokeret lidt rundt og kommet lidt mere til, man må jo tilpasse sig se små pilfingre...

Også en rigtig fin løsning - og super fint med sommerfuglene! 

Ja det kan hurtigt gå, at man må om rokerer for de små fingere...

Tak for inspirationen. Vi har fundet en løsning og købt en puslekommode i Ikea. Faktisk fik vi både puslekommoden og en kommode i samme serie til prisen på den puslekommode vi havde forelsket os i først fra Babysam... Så føler næsten vi har sparet penge

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

Mamalou skriver:

Tak for inspirationen. Faktisk har vi købt puslebord vi endte med en kommode fra Ikea med pusletop (eller hvad man nu skal kalde det).

Jeg må sige, at det er en super fin måde jeres "pusle løsning" er arrangeret på. Det er hvad med kalder udnyttelse af pladsen Super fint med tapetet!

Tak skal du have

Min lejlighed er kun 43 kvadrat meter så måtte udnytte pladsen, der var også kun lige plads til det, måtte endda brække fodlisterne af for at det kunne være der. Men nu har jeg fået en ny lejlighed på 100 kvadratmeter som jeg kan flytte i om 2 mdr. Tapeten er rigtig sød ja, det har jeg også på døren ud med den lille gang til pusle pladsen og overvejer lidt at sætte det på under hylden så hun kan ligge og se på fuglene :-D

Anmeld

29. marts 2011

Brams

Hej alle sammen!

Nu er vi efterhånden ved at være så langt, at vi skal have sat børneværelset i stand. Jeg har lidt svært ved at finde en løsning på puslebord/kommode, nok allermest fordi jeg ikke har fundet den det liigge skal være. 

Jeg hælder mest til puslekommode, hvor der er godt med plads til vaskebalje - eller hvad der nu skal være plus plads til tøj. Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en, der er pæn og passende.

Derfor mangler jeg råd - nok mest inspiration. Så hvis I har billeder af jeres puslearrangement eller kender et link til en løsning på nettet, så vil det være meget dejligt. 

På forhånd tak for hjælpen!

Kh. Louise 30+5 

Vi er super glade for vores puslekommode og som du siger, så er der rigtig god plads og det er fedt at have alt tøjet lige ved hånden også

Her er vores, billedet er taget lige efter vi havde sat værelset istand så der er ikke så mange ting, håber du kan forestille dig hvordan den kan bruges

Den er fra Ønskebørn og kostede vist 3.400 kr. så vidt jeg husker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.