Søger inspiration til puslekommode/bord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

kamtok

Mamalou skriver:

Vi har ikke plads på badeværelset til den løsning. Badeværelsebordet er ikke den støreste, så derfor vil puslearrangementet under alle omstændigheder være på prinsens værelse. 

Tak for rådet

Det kan jeg også kun anbefale.. Syntes selv det var så smart at det var lige ved håndvasken, vasketøjskurven osv. Men vi bruger alligevel vådservietter altid og vi kunne nok få plads til en vasketøjskurv ved siden af pulsekommoden, hvis vi havde valgt den løsning.. Ihhhh jeg ærger mig sådan over det..

Et andet stort plus ved at have puslekommode på værelset er, at babyen hurtigere vænner sig til at være på sit værelse, for man bruger jo rigtig mange timer på at pusle i det lange løb. Vores dreng er slet ikke glad for sit værelse, for han sover jo inde hos os og vi er jo som regel i stuen i dagstimerne, så værelset er bare et ekstra rum som ikke rigtig bliver brugt til andet end opbevaring af ekstra bleer, ekstra tøj, bøger, legetøj osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mamalou

morethanperfect skriver:

Vores ser således ud

Den ser super fin ud - og godt med plads§

Kan man lave den om til reol bagefter eller hvordan?

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

Mamalou skriver:

Den ser super fin ud - og godt med plads§

Kan man lave den om til reol bagefter eller hvordan?

Ja det kan man .. Super smart og er så glad for den

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

CamillaRH skriver:

Vi har flash puslekommode fra babysam.

Vi har så glade for det, der er store skuffer med massere af plads, også er det pænt at se på. Og endnu et + ved det her puslebord, er at man kan fjerne puslebladene, så det bliver en alm. kommode

Rigtig fint - og dejligt med skuffer!

Hvad har I givet for det?

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

morethanperfect skriver:

Ja det kan man .. Super smart og er så glad for den

Hvor har I købt det - og pris?

Anmeld

2. marts 2011

MaliksMor

Mamalou skriver:

Rigtig fint - og dejligt med skuffer!

Hvad har I givet for det?

hmmm. det lang tid siden efterhånden..

men, tror vi ga' 2200kr for den.. synes den er alle pengene værd.. da skufferne er dejlig store iforhold til mange andre pusleborde.. også er den bare super flot at se på

- kan tag nogle billeder af vores egen, hvis du vil se den ordenligt

Anmeld

2. marts 2011

morethanperfect

Mamalou skriver:

Hvor har I købt det - og pris?

800 Kr. i IKEA

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

kamtok skriver:

Det kan jeg også kun anbefale.. Syntes selv det var så smart at det var lige ved håndvasken, vasketøjskurven osv. Men vi bruger alligevel vådservietter altid og vi kunne nok få plads til en vasketøjskurv ved siden af pulsekommoden, hvis vi havde valgt den løsning.. Ihhhh jeg ærger mig sådan over det..

Et andet stort plus ved at have puslekommode på værelset er, at babyen hurtigere vænner sig til at være på sit værelse, for man bruger jo rigtig mange timer på at pusle i det lange løb. Vores dreng er slet ikke glad for sit værelse, for han sover jo inde hos os og vi er jo som regel i stuen i dagstimerne, så værelset er bare et ekstra rum som ikke rigtig bliver brugt til andet end opbevaring af ekstra bleer, ekstra tøj, bøger, legetøj osv. 

Jeg har faktisk ikke tænkt på, at der også vil være den gevinst ved, at barnet bliver pulset på værelset. Men det er værd at tage med, for ofte bliver værelset jo ikke brugt den første tid - som du også nævner.

Anmeld

2. marts 2011

Mamalou

CamillaRH skriver:

hmmm. det lang tid siden efterhånden..

men, tror vi ga' 2200kr for den.. synes den er alle pengene værd.. da skufferne er dejlig store iforhold til mange andre pusleborde.. også er den bare super flot at se på

- kan tag nogle billeder af vores egen, hvis du vil se den ordenligt

Det må du meget gerne! 

Anmeld

2. marts 2011

SpunkenJo

Kan ikke lige vedhæfte billeder, men her har vi anvendt min mands gamle kommode og så hængt en Ikeahylde op på væggen i niveau med kommoden. Skubbet kommoden helt ind til hylden, lagt puslepuden ovenpå og voila, billigt praktisk puslebord.

Ovenover har vi hængt hylder hvorpå der er bleer, creme og alt hba man nu skaæ bruge, og i kommoden er sæt hans tøj, stofbleer mm.

Bag bordet står hans flexibath og et par ekstra pakker bleer.

Så, find en fed kommode, køb en hylde der passer i bredden og skrue skrue skrue, så er der billigt puslebord.

Kram Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.