Søger inspiration til puslekommode/bord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Mamalou

SpunkenJo skriver:

Kan ikke lige vedhæfte billeder, men her har vi anvendt min mands gamle kommode og så hængt en Ikeahylde op på væggen i niveau med kommoden. Skubbet kommoden helt ind til hylden, lagt puslepuden ovenpå og voila, billigt praktisk puslebord.

Ovenover har vi hængt hylder hvorpå der er bleer, creme og alt hba man nu skaæ bruge, og i kommoden er sæt hans tøj, stofbleer mm.

Bag bordet står hans flexibath og et par ekstra pakker bleer.

Så, find en fed kommode, køb en hylde der passer i bredden og skrue skrue skrue, så er der billigt puslebord.

Kram Jo

Det var selvfølgelig også en måde at gøre det på. Min kæreste og jeg har snakket om at finde en kommode til værelset, som der skulle males og sættes nogle fede greb på. Vi havde dog ikke tænkt på, at puslebordet kunne laves således. 

Tak for rådet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mi

Vi har altid haft puslepladsen på badeværelset, og ville ALDRIG have det på værelset med mindre det var strengt nødvendigt af pladshensyn.

Vi har en brio væghængt pusleplade.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11978

Den fåes både i sort og hvid og er rigtig god. Der er plads til en stor pakke bleer og lidt tøj på to af hylderne og den øverste hylde har vi så stofbleer og cremer på. Vi slår den op hver gang vi har puslet hende. Det er slet ikke besværligt og så er det af vejen. Den hænger på væggen ved vasken,  så har vi vandet lige ved hånden. Kan virkelig anbefales.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

MorAnn

Hejsa

Ja, jeg er så heldig at have plads til et lille pudslebord på badeværelset . men jeg har en veninde som har købt en pudslekommode hos  http://www.kidsnbaby.dk/ - man kan få nogen meget fine nogen der 

Smil

Ann

Anmeld

3. marts 2011

Dorthe1986

Jamen her har vi samme model som morethanperfect en hensvik puslereol fra ikea til 799 og jeg elsker den allerede

Anmeld

3. marts 2011

camillakrath

morethanperfect skriver:

Vores ser således ud

Har i selv sat hylder i oppe foroven?

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

camillakrath skriver:

Har i selv sat hylder i oppe foroven?

Nej den var med

Anmeld

4. marts 2011

Mamalou

MarianneSonne skriver:

Vi har altid haft puslepladsen på badeværelset, og ville ALDRIG have det på værelset med mindre det var strengt nødvendigt af pladshensyn.

Vi har en brio væghængt pusleplade.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11978

Den fåes både i sort og hvid og er rigtig god. Der er plads til en stor pakke bleer og lidt tøj på to af hylderne og den øverste hylde har vi så stofbleer og cremer på. Vi slår den op hver gang vi har puslet hende. Det er slet ikke besværligt og så er det af vejen. Den hænger på væggen ved vasken,  så har vi vandet lige ved hånden. Kan virkelig anbefales.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er ikke en mulighed for os at lave puslearrangementet på badeværelset, selvom det ville være praktisk. 

Jeg har set de vægophæng som er smarte, men når nu vi alligevel skal have arrangementet på værelset, så foretrækker jeg en løsning med noget plads. 

Tak for tippet! 

Anmeld

4. marts 2011

Mamalou

MorAnn skriver:

Hejsa

Ja, jeg er så heldig at have plads til et lille pudslebord på badeværelset . men jeg har en veninde som har købt en pudslekommode hos  http://www.kidsnbaby.dk/ - man kan få nogen meget fine nogen der 

Smil

Ann

Der var mange fine, især den med de farvede skuffer. Den ligger vist lidt i den dyre ende, men altid dejligt med inspiration

Anmeld

4. marts 2011

2babygirls

Mamalou skriver:

Hej alle sammen!

Nu er vi efterhånden ved at være så langt, at vi skal have sat børneværelset i stand. Jeg har lidt svært ved at finde en løsning på puslebord/kommode, nok allermest fordi jeg ikke har fundet den det liigge skal være. 

Jeg hælder mest til puslekommode, hvor der er godt med plads til vaskebalje - eller hvad der nu skal være plus plads til tøj. Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en, der er pæn og passende.

Derfor mangler jeg råd - nok mest inspiration. Så hvis I har billeder af jeres puslearrangement eller kender et link til en løsning på nettet, så vil det være meget dejligt. 

På forhånd tak for hjælpen!

Kh. Louise 30+5 

Sådan ser vores pusleplads ud.

Kommoden er købt i babysam til 1799kr tror jeg, og er IKKE pengene værd, da skufferne ikke sidder lige i den.

Dog kan pladen fjernes når man en dag ikke skal bruge den ekstra længde.

Skufferne er heller ikke vildt dybe, så man kan heller ikke have vildt meget i skufferne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

Mamalou

Tina&Martin skriver:

Sådan ser vores pusleplads ud.

Kommoden er købt i babysam til 1799kr tror jeg, og er IKKE pengene værd, da skufferne ikke sidder lige i den.

Dog kan pladen fjernes når man en dag ikke skal bruge den ekstra længde.

Skufferne er heller ikke vildt dybe, så man kan heller ikke have vildt meget i skufferne.

Oki - så er den ikke den løsning, der skal bruges penge på  

Jeg tror jeg lokker manden med ud og kigger i dag. Så må vi bliver klogere  

Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.